Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

scriptie over schizofrenie

• Creat

Hallo Otje als je mensen verschilend worden behandelt dan word dat facistichs genoemd dat is de algemene opvating daar mee zie ik dan ook het regt om het bij deze the gebruiken en inderdaat waar is hij heeft hij dan toch een teer zieltje? het spijt mij the zeggen Otje maar naar mijn mening verwacht je inkeer van hun misdaden daar kun je lang op wachten maar ondertussen vallen er meer slachtovers meer en meer

wetenschap betekent weten zo ver ik weet is anti rimpel cream geloven dat het werkt aangezien dat er niet mineralen of vitamine via de huid in de lichaam cellen komt Groeten Creat

• Gerard

Wat ik uit jullie verhalen begrijp is dat jullie het niet zo hebben op de psychiatrie

Maar om via een forum Mark zwart te maken is wel erg makkelijk.

Ik was van plan om het zelfde te gaan doen jullie richting op, maar dat is te makkelijk.

Is het nu dyslectisch of lisdectische Creat?.

Ik bedoel wees blij dat er mensen in de psychiatrie werken.

Maar mark er zijn genoeg pagina’s op het internet te vinden die je informatie kunnen verschaffen over schizofrenie.

Succes met je scriptie

• Jason

Hoi Gerard,

Je begrijpt hem toch?We maken niemand zwart..zo zie jij het misschien.

De 1 heeft een slechte ervaring met de psychiatrie en de ander heeft er veel baat bij.Ligt totaal aan de persoon,psychiater,verpleegkundigen en er zullen wel meer aspecten zijn.Sommige onder ons zullen trappelen om een student te helpen,de ander moet er niet aan denken.Wat ik gezien hebt uit mijn eigen ervaring kan er een hoop veranderen met het beleid dat in psychaitrische ziekenhuizen wordt gevoerd,dan heb ik het over de IBS,separeer enz.

Laten we hopen dat er wat gebeurd..

Oja,voor alle duidelijkheid,kies geen partij voor Brain en Creat,kan me zo af en toe wel vinden in hun uitspraken meer ook niet.

JasonGerard schreef:

>

> Wat ik uit jullie verhalen begrijp is dat jullie het niet zo

> hebben op de psychiatrie

> Maar om via een forum Mark zwart te maken is wel erg makkelijk.

> Ik was van plan om het zelfde te gaan doen jullie richting

> op, maar dat is te makkelijk.

> Is het nu dyslectisch of lisdectische Creat?.

> Ik bedoel wees blij dat er mensen in de psychiatrie werken.

>

> Maar mark er zijn genoeg pagina’s op het internet te vinden

> die je informatie kunnen verschaffen over schizofrenie.

> Succes met je scriptie

• Gerard

Maar wat zou je dan willen zien veranderen ?

Ik bedoel de separeer en ibs ja we zijn binnen europa bijna nog het enige land wat separeert maar in andere landen worden patiënten compleet gedrogeerd met medicatie.

Ik neem aan dat je weet wat het is 400mg Nozinan intra verneus in combinatie met grote hoeveelheden Haldol.

Deze patiënten worden gefixeerd op een bed en de eerste week bijna chemisch in slaap gehouden

Daar lees je nooit wat over in de bladen.

Maar wat ik wil zeggen is dat indien er een student op het prikbord vragen heeft je deze ook op een normale manier zou kunnen beantwoorden.

Negatieve punten kunnen ook meegenomen worden in een scriptie.

• Jason

Hoi Gerard,

Wat ik anders zou willen zien is wat ik al opnoemde in mijn vorige post en wat jij ook weer aankaart.Met andere landen heb ik nu even niets mee te maken,ik ken ook verhalen en ze zullen ook niet zomaar uit de lucht zijn gevallen, ik vindt het niet vreemd dat je daar niets over leest of hoort.

Het gaat nu om Nederland en wat er gebeurd is niet humaan, en vooral voor deze tijd al helemaal niet.(ik doel weer op IBS,separreer).

Je kunt ook als je geen ‘ normale ’reactie krijg op je oproep vragen waarom degene niet mee wilt werken,dit zie ik ook niet gebeuren..Mark heeft tot nu toe niet terug gereageert..

Fijn weekend.

Jason

Gerard schreef:

>

> Maar wat zou je dan willen zien veranderen ?

> Ik bedoel de separeer en ibs ja we zijn binnen europa bijna

> nog het enige land wat separeert maar in andere landen worden

> patiënten compleet gedrogeerd met medicatie.

> Ik neem aan dat je weet wat het is 400mg Nozinan intra

> verneus in combinatie met grote hoeveelheden Haldol.

> Deze patiënten worden gefixeerd op een bed en de eerste week

> bijna chemisch in slaap gehouden

> Daar lees je nooit wat over in de bladen.

>

> Maar wat ik wil zeggen is dat indien er een student op het

> prikbord vragen heeft je deze ook op een normale manier zou

> kunnen beantwoorden.

> Negatieve punten kunnen ook meegenomen worden in een scriptie.

• Creat

Gerard het is dyslectich en ik heb gewoon de waarijdt gezegt als je dat niet aanstaat dan maar niet ik ga echt geen medelijden hebben met mensen die mensen rechten wil schenden en aangezien hij zelf nog niet heeft geregeert betekend dat hij niet de psychiaterse stand punt the verdedegen kan wat mij wel duidelijk is dat het niet the verdedegen is het is mij dan ook wel duidelijk dat mensen die willen werken in de psychiatrie aan een erstege geestelijke stoornis lijden wat zich uit in het vervolgen van mensen die anders zijn en denken die dan men dwangmatig wil veranderen in zombies het lijkt mij dan ook een goed idee om

psychiaters hun hersens the laten scennen om the kijken naar afwijkingen en DNA onderzoek te laten uitvoeren om the kijken of er onderlinge relaatsie is tussen de genen van psychiaters om uit the vinden welk gen hier verand woordelijk is ik heb zo,n vermoeden dat het binnen 10 jaar aangewezen worden het lijkt mij dan ook van belang om vamielie onderzoek the doen om the kijken of er ook een ouder of verdere vamielie lid psychiater is : Creat

• Gerard

Beste Creat,

Ik heb geen flauw idee wat je met het gebrabbel bedoel. Oke hij heeft nog niet gereageerd op het forum daar heb je gelijk in.

Maar wat bedoel je nu met onderlinge relaties tussen psychiaters, gen onderzoek, scannen van hersens familie onderzoek.

Met alle respect.

Ik heb het idee dat dit totaal geen verband houd met de strekking van mijn mail op het forum.

Het is misschien wat oneerbiedig om te zeggen, maar het klinkt mij wat psychotisch in de oren.

Groet Gerard.

• Kittykat

Ja laten we het wel hebben over andere landen. Bedoel, als we hier stoppen met separeren dan zijn er dus de andere middelen en maatregelen nog. Fixeren en medicatie toedienen. Acutard 150mg en idd wat Gerard zegt, medicatie IV. Bij gefixeerde patient. Of het in Oostenrijk gebruikte ‘netbed’. Of misschien zoals ook nog met regelmaat in het buitenland gebeurt: ECT. Mogelijkheden te over om niet te separeren.

• noix

ECT is in nederland ook weer in opkomst, het is een veiligere methode als medicijnen en heeft een grote slagingskans

• Edwin

Ze weten geen eens wat het precies doet bij een ECTbehandeling.Lijkt mij een beetje eng