Das waar, maar dat weten ze bij medicijnen ook niet, en bij ECT heb je geen blijvende bijwerkingen, en het werkt heel goed
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsHallo Gerart niet alles wat ik neer set hier heeft met jouw the maken en net zo min als jij kunt bewijzen dat ik psychotich ben kan jij ook niet bewijzen dat mensen die in de psychiatrie werken niet gestoord zijn dat is wat ik er mee wou aantonen maar ik moet zeggen dat je zelf veraad door ieder die niet de zelfde mening als jij opna houd psychotich noemd dat is het zelfde wat de psychiatrie doet het is niks anders dan schelden bedankt dat je me op die menier helpt om de waarhijdt the tonen ha ha ha
ECT word in Nederland alleen bij depresie nog gebruik en het is onzin om the denken dat het geen schade heeft het beschadigt hersen cellen het word dan ook alleen aangeraden als verder niks meer helpt zommige zweren der bij anderen roepen doe het niet het lijkt mij als je maar een keuse zelf kunt maken dan doet men maar als men maar niet gedwongen word
Je word Nooit tot ECT gedwongen, en het wordt ook toe gepast bij manisch depressieve en chronisch psychotische of schizofrenie.
Alles wat gedaan wordt is een epeleptische aanval opgeroepen, eenmalig en dan kom je bij uit je narcose heeft op lange termijn geen bijwerkingen, dus minder schadelijk als medicatie
Noix je hebt voor een gedeelte gelijk ik heb me verkeert laten invormeren dat ECT alleen nog bij depresie in Nederland word gebruikt maar dat het zonder bij werking is of beter dan medicatsie ben ik het niet mee eens wel kan ik me het voorstellen dat men het doet als niks anders meer helpt of helpen kan maar dat het een klap geeft aan je hersennen lijkt mij lochisch
http://www.hulpgids.nl/ziektebeelden/ect.htm
het geeft geheugen verlies in de tijd van de behandeling, maar niet op lange termijn,
in amerika is het zelfs zo dat je mag kiezen tussen ECT en medicijnen, omdat het minder kwaad kan.
Helaas zijn er ook staten in amerika waar het verboden is omdat het eeen barbaarse methode zou zijn.
Het werkt echter allang niet meer zoals in het verleden, allles gaat onder een lichte narcose en de patient merkt er niks van.
Hallo Creat,
Even terug komend op je post van 28-05-2006
Ten eerste mijn naam is met een D Gerard maar over je Nederlands zullen we het maar niet meer hebben.
Zelf heb ik 2 jaar de welbekende libermann modules gevolgd, dus ik weet dondersgoed waar ik het over heb.
Echter zou je beter mijn mail moeten lezen ik heb op dit forum nog nooit iemand psychotisch genoemd ik heb alleen gezegd dat het mij psychotische in de oren klinkt.
Dus waar jij vandaan haal waar ik mensen op het forum psychotisch noem is mij een raadsel.
Zelf gebruik in nu al 2 jaar Risperdal consta 37,5 mg met zeer goed resultaat mijn laatste opname dateert uit 1999 tot 2 jaar geleden zat ik op orale Risperdal 4 mg per dag.
Maar deze discussie gaat volgens mij jaren duren dus wil eer maar een eind aan brouwen.
Even nog wat punten:
Ik ben van mening dat niet alles slecht is binnen de psychiatrie zowel artsen als verpleegkundige en medicatie mij al 6 jaar uit de kliniek houd.
Ga wel verder over de ECT, separatie, IBS en noodmedicatie intra verneus.
Met vriendelijke groet Gerard.
Alle respect aan Creat,
10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 stop ( lagerhuis )
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?