Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Eindhalte?

• Creat

Voor zommige gaat het moeizaam voor die willen in de psychiatrie die daar niet willen zijn shijnt het vaak geen probleem the zijn om die gene the laten opnemen ik spreek uit ijgen ervaaring Sytse als jij denkt dat je daar niet zomaar kunt komen of voor jan nogwat dan is dat het zelfde als je denkt dat niemand ooit onteregt opgesloten word in een gevangenis in Nederland met enegelocica is het niet moeilijk the begrijpen dat inde psychiatrie meer ontshuldigen oftewel niet zogenaamde geestgestoorden worden opgesloten voor het fijt dat een psychiater zijn mening niet hoeft the bevestiggen met wettelijke bewijzen dus ontschuldig tot het tegendeel is bewezen is daar mee een grote grap in Nederland

• Sytse

Ik kan je verzekeren als je onder dwang in de psychiatrie beland

moet er toestemming gevraagd worden via de rechterlijke macht.

Het gaat niet zomaar ook al is het levensbedreigend heb het zelf

meegemaakt in de familie {'t riagg doet ook nog moeilijk, en met nazorg

is het ook een zootje}

• Creat

Dat hoor ik vaker Sytse maar er zijn ook andere verhalen mijn ijgen ervaring was dat het geen enkele probleem was om tegen mij wil optenemen het is dan ook vreemd dat mensen die willen geen plaats voor is en die niet wil allemenut opgenomen kan worden in de psychiatrie ik heb moeten zuuren om een advocaat die vervolgens niks zij en van de rechter mocht ik zelf niet spreken en de regter luisterd alleen naar de psychiater en die hoeft maar the vinden hoeft geen diepe uitleg the geven waarom hij iemand schizofrenie heeft volgens hem en zo gaat het met velen dus voorzommigen geld dat het wel zomaar gaat :Creat

• Sytse

Zal verschillen zijn ik weet alleen wat ik zelf heb meegemaakt en wat een buur heeft meegemaakt.

Ik weet als de persoon niet wil opgenomen worden kun je het wel schudden dan gebeurt het niet of hij/zij moet een gevaar zijn voor de omgeving of voor zichzelf.

Wij hebben het eenmaal meegemaakt dat met een klein beetje dwang moest mondeling dan, en deze opname heeft meer dan een jaar geduurt was niet om aan tezien, daarom ook er zijn vele verschillende ziekte beelden onderschat dat niet in schizofrenie/ als depressief zijn of manus depressief.

• anneke

Hallo Sytse

Ook ik ben door een hel gegaan maar dat hoef ik jou niet te vertellen .

Ik kan je alleen maar steunen op dit forum.

En heb veel aan je verhaal gehad over je vrouw in haar goede tijden .

Ook al denk ik dat Dave voor het leven gehandicapt blijft.

Hij is nu nog maar pas 19 jaar en dan al zo erg schizofreen.

Gister is hij aan de lopex begonnen krijg wel minder telefoontjes van hem dat hij bang is.

Er is ook wat gebeurd maar dat wil ik je wel eventueel prive mailen maar zeker niet op dit forum.

Groetjes Anneke

• Sytse

Je mag me prive mailen, delen is heel belangrijk

in het leven.

keesrunia@wanadoo.nl