Hoi Angelica ,
Ik begrijp je helemaal.
Ik voel dat ook aan . Ik heb “paranormale” vermogens , zonder erbij een groot Ego te hebben.
Ik voel heel veel aan .
Je mag ermee doorgaan hoor geen probleem . Als ik er een vraag over heb beantwoord die dan.
Maar wees eens heel eerlijk ken je me nou ? Dan bedoel ik niet goed kennen of wel….
Ik ben inderdaad wat maniform door verkeerde medicijnen zei mijn Psychiater.
Het is al minder door de Tranxene die ik er gisteren bij heb.
Tranxene 2 maal 50 mg.
Ik heb heel heel veel last van mijn buurt en buren die raar naar mij kijken . Dat is geen achterdocht . Ik voel dat .
Ook geluidsoverlast.
Er wordt ook geroddeld .
Ik heb niets misdaan , helemaal niets !
Ja ik maak geen sociale praatjes , en ik kan nogal gespannen kijken .
Maar dat komt door deze prikkels.
Dit is geen achterdocht want als ik in Amsterdam loop in de stad dan voel ik dit niet.
Ik was vanochtend zo verschrikkelijk kwaad dat ze zo doen. Ik had rare ideeen erbij om kei en keihard de confrontatie aan te gaan . Alles of niets.
Ik ben niet groot maar erg sterk , helemaal als ik boos ben. Dan raast er een energie door me heen die dieren ook hebben.
Ik word niet snel boos , wel bij onrecht .
Een keer kregen 8 agenten mij niet onder controle . Ja wel met overal boeien en veel pepperspray.
Ook een keer 5 agenten met 3 bussen pepperspray , ik bleef Judo-en . Ik gooide ze als vanzelf van me af !
Veel later goed gesprek en humor natuurlijk.
Ik was zo verschrikkelijk wild .
En in de observatiecel ging ik heerlijk los , daar kan het.
Daar dacht ik vandaag aan.
Ik kreeg allerlei ideeen om maar eens mijn wasmachine door de muur te gooien of alles stuk te rossen en dan komt de politie en die werp ik met Judo op de grond .
Vervolgens wordt ik met overmacht , zeg maar 15 agenten , meegenomen .
Dan ga ik los . Later dan leg ik de situatie uit van mijn buurt en dan word ik misschien wel even in de isoleer geplaatst maar dat vind ik veel heerlijker dan mijn huidige woonsituatie.
Ik ken de politie goed . Ze zijn heel goed . De politie vind ik de beste hulpverleners die er zijn. Ik heb zelf ooit bij de politie gewerkt.
Ik zal ze niet schoppen of rossen uit Respekt voor de politie.
Dat geroddel , dat wegkijken , die kliekjesvorming , pesten , lawaai , naar aankijken.
Roddelen , manipuleren .
1 narcist zit uit te spelen . Mij tegen de anderen omdat ik haar niet mag of zo.
Ja ik mag dat wijf niet . Ze doet narcistisch en theatraal . En haar energie wat ze uitstraalt boelt niet goed.
Ik dacht vandaag nog ik ga iets doen ik pik dit te lang en ik word echt gek en zo kwaad.
Dan houden ze wel op . Maar dan kan ik ook verhuizen…….
Ik leef heel rustig en doe @!#$ niemand kwaad. Ik groet de mensen , ik doe netjes etc.
We leven godverregodverredomme niet meer in 1940-1945 !!!
Als ik iemand tegenkom die anders is , dat voel ik mijlenver aankomen , dan help ik die persoon of groet ik.
Als ik een zieke vogel zie ben ik in staat om het water in te springen. Pitbulls worden ook rustig van mij .
Ik zal nooit iemand die anders is negeren of pesten of naar aankijken.
Nooit zal ik de zwakkere onderuit vegen . Ik zal met al mijn kracht de zwakkere helpen.
Ja agressieve horken wel.
Ik zie er best goed uit. Maar ja je kan aan mij als je goed kijkt wat aan me zien.
Ik kan niet meekomen in deze wereld met deze …..mensen. Ik haat ze zo erg .
Ik zie ook heel veel. Ik zie teveel .
Ik heb van alles gedaan om minder gevoelig te zijn. Tot nu toe zonder resultaat.
Ik weet meestal metteen wat er aan de hand is met “de andere” en help vaak.
Als ik voel dat er een mens om de hoek loopt die psychotisch heeft of moeilijk loopt of in de war of agressief is , en ik kan hem of haar niet objectief letterlijk zien , dan voel ik de persoon wel . Dan zie ik hem al voordat ik hem echt zie. Herken je dat ?
Als er iemand achter mij loopt met iemand die in een rolstoel zit , ga ik ineens opzij.
Dan voel ik dat . En veel meer.
Ook met dieren .
Ik ben bij een goede helderziende geweest . Die zegt dit ook. Die zegt dat ik er iets mee kan maar nu nog niet.
Maar hij en mijn familie zeiden ook : als mensen je raar vinden of roddelen dan moet je je dat niet aantrekken.
Als iemand jou een …vind dan moet je dat niet tot jouw probleem maken.
Dat doe ik dus wel ik trek het me allemaal aan.
Ik trek het me wel aan. Ik word er krankzinnig van en ga gekke dingen denken die ik niet uit ga voeren . Ik voel me onveilig en beloerd en buitengesloten .
Ik Implodeer dus nogal.
Ik vind het vreselijk wonen zo . Ik doe niemand iets en toch pas ik er niet bij en dat laten ze merken die vuile tievusratten , heel subtiel.
Ik zou dit gebouw helemaal stuk willen rossen met een stuk metaal .
Of erger .
Doe ik niet want er wonen kinderen . En kinderen zijn heilig en doen mij nooit iets ja ze kijken aardig naar me. Of lachen naar me.
Als ik de ware tegen kom wil ik 1 zoon of 1 dochter. Ik zou een goede vader zijn.
Ik implodeer en neem maar Tranxene.
Zelfmoord doe ik niet als Boeddhist. Maar ik denk er weleens over na . Vandaag nog.
Naar een stille plek waar het rustig is zoals Limburg waar de lieve dieren me begroeten en liefde en rust geven . Even janken brullen en dan ga ik naar de zee van liefde.
Nee dit doe ik mijn familie niet aan. Ik heb hele lieve ouders en zussen .
En ik geloof in Karma.