Hoi Angelica ,
Nee je hoeft niet hoger geschoold te worden zoals Hoogleraar Psychologie want dan loop jij tegen dezelfde problemen aan als met een Mbo-opleiding in de psychiatrie / TEAMS.
Psychologie studeren is al meer iets voor jouw.
Maar dan lekker snel op Hbo-nivaeu , erkend !!! Via het NTI. Echt erkend je kan daarmee alle kanten op , je bent vrijer.
Dus HBO-psychologie ja misschien. Maar dan nog loop je tegen dingen aan waar jij het niet mee eens bent of waar jij je aan ergert , of waarin jij veel verder bent.
Maar misschien zitten er wel interressante dingen in HBO-Psychologie van het NTI.
Misschien ga ik het wel doen.
Jij hebt geen opleiding nodig maar je “moet” de juiste mensen tegen komen die je aanvullen , bij jou passen of anders.
Je hebt teveel in huis en je hebt teveel levenservaring en enorme empathie dus je bent veel verder dan die verpleegsters die in een hokjesgeest zitten en moeten zitten…
Ik zal eens deze week wat voor je opzoeken aan opleidingen die bij je passen.
Als je kiest voor de verpleging ?
Thuiszorg past wel bij je : werken als verzorgende of begeleider voor gehandicapte kinderen . Ik denk dat je ook met ouderen kan werken maar dat je dit niet zo aanspreekt. Hun energie vind jij te zwaar.
Maar ga niet in een team werken alsjeblieft !
Ik weet niet of ik “jou kan lezen” ik weet het niet . Ik heb wel “magische ervaringen.” Dagelijks.
Ik wil gaan werken als zelfstandige , misschien kan jij me ooit helpen hiermee.
Tot snel want ik vind ons kontakt leuk , leerzaam en veel waarde hebben.
Ook maakt het mijn dag wat lichter.
groetjes , tot snel.