Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

aan HULK en MENNO

• Tim

Hoi Menno en Hulk ,

Zweverig en filosofisch he ?

WIE IS HIER GODVERREDOMME MEE BEGONNEN ????????????

LEES ZELF MAAR : SCHZIOFRENIE VALT TE GENEZEN .

geschreven door Angie/Angelica op 6-4-2007 .

En nu heb ik het zeker gedaan he ?

Ik heb alleen maar gereageerd op haar berichten en zelf ook wat hulpvragen neergelegd.

Dus lees eerst eens alle berichten goed voordat je te snel oordeelt !

Ik sta met beide bene zeer stevig op de grond en ben beresterk .

Dus ook al word ik hier in de maling genomen ,

jammer dan.

Wie is met deze specifieke informatie begonnen ?

Nu gaat het met mij ook niet goed . Ik neem maar 400 mg Tranxene in anders ros ik mijn hele huis leeg.

groetjes.

• Tim

Taalfout : Schizofrenie valt te genezen , geschreven door Angie/Angelica op 6-4-2007.

Waarom hebben jullie niet eerder gereageerd of ingegrepen……..?

• Tim

En als jullie alles van Angelica hadden gelezen dan wisten jullie dat ze al jaren bezig is met zoals jullie noemen : Filosofie wat een aanloop is tot een psychose…..

ZE IS HIER GODVERREDOMME AL HAAR HELE LEVEN MEE BEZIG !

LEES DAN EERST VOORDAT JE MIJ BESCHULDIGT OF OORDEELD !

LEES DAN ! LEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSDDDDDDDDDDDAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

WWWWWWWWWWHHHHHHHHHHHHHHHHHHHWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR.

• YoungSchizo

Tim,

Chill out dude, er is niemand die jou beschuldigd, hier op de forum helpen we elkaar toch. Angelica was bezorgd om jou, Menno en Hulk om haar. Ik denk alleen dat je dat paranormale gedoe achterwegen moet laten omdat dat toch misleidend is, aangezien er veel mensen met die gedachte in een psychose zijn geraakt.

Groetjes,

YoungSchizo

• Tim

Hoi YoungSchizo ,

Bedankt voor je rustige toon. Je bent een aardig eerlijk mens.

Je hebt gelijk maar eerst even een paar feiten :

1 ) Ik ben niet begonnen met Alternatieve visie op schizofrenie : Schizofrenie valt te genezen geschreven door Angie/Angelica op 6-4-2007.

2 ) Ik reageerde erop vanuit die invalshoek. Ik ging dus door waar zij begon / startte .

3) Dus Angelica begonhiermee.

4 ) Ik kan het over diverse onderwerpen hebben , diverse invalshoeken : diagnostiek , psychofarmaca , recht , Politie , communicatie. Dus ook allemaal hele no nonsens onderwerpen zeg maar.

5 ) Angelica schrijft dat zij al jaren bezig is met vormen zoals Shaolin en veel meer. Maar hierin duidelijk aangeeft dat ze zeer stevig op haar benen staat.

6 ) Ik claimde haar niet , ze reageerde op mij vrij vanuit vrije wil.

7 ) Ons kontakt was nogal bijzonder aan beide kanten.

8 ) Velen lezen de berichten en reakties niet goed , misschien een paar woorden en dan ligt hun oordeel klaar.

En dan ineens , ik had 6 uurtjes gesport gisteren. Voelde me top . Helder . Ik verheugde me op dit prikbord.

Pats in mijn gezicht . Ik schrok .

Ook zag ik vanuit het niets 2 mensen die ineens hun mening klaar hadden terwijl ik die niet had gehoord tijdens de communicatie tussen mij en Angelica.

Ineens . Menno en Hulk .

Toen dacht ik wat zijn die mensen dom door zomaar te oordelen en mij de schuld te geven , terwijl Angelica al jaren hiermee bezig is en dus veeeeeeeeeel meer hierover weet dan ik. En ze ermee begon hier . Niet ik !!!!

Laat dat heel duidelijk zijn. En als je kan lezen , lees dan ALLES eens goed !

Ga er rustig voor zitten en lees het goed vanaf : 6-4-2007.

En ja ik heb gisteren maar 450 mg. Tranxene ingenomen zo kwaad was ik en verward en verdrietig.

400 mg. Tranxene komt ongeveer overeen met : 500 mg. Oxazepam , 6 mg. Xanax , 200 mg. Diazepam .

Ik had nog wat haldol liggen heb ik ook maar ingenomen. Toen werd ik rustig maar heb de hele nacht slecht geslapen en zeer onrustig.

Dus misschien ga ik hier helemaal weg.

Straks ben ik weer Manisch of zit ik wel in een psychose.

• Tim

Alsjeblieft ,

Voordat jullie mij de schuld geven .

Lees alle berichten vanaf 6-4-2007 tussen mij Tim , Angie Angelica eens heel nauwkeurig.

Dan kom je waarschijnlijk tot de conclusie dat ik hier geen aanzet tot heb gegeven .

Maar dat Angelica hier in essentie zelf al jaren zelf mee bezig is.

Ik heb alleen maar echt gereageerd op haar visie en invalshoek.

Als ze het over sport had als invalshoek of dieren dan ging het daarover. Dan ging ik daar op in.

Zij is hiermee begonnen !!

Even kort door de bocht : Angelica is hiermee begonnen . Mijlen ver voordat ze op dit prikbord kwam…………

Met haar eigen praktijk , met haar visie , met haar ervaringen en zoektocht tot Hulpverlener en zoektocht tot haar genezing van Schizofrenie.

6-4-2007 : Schizofrenie valt te lezen . geschreven door Angie / Angelica .

Vanaf hier , 6-4-2007 , ga rustig zitten en lees alles eerst goed voordat je oordeelt.

Alsjeblieft ?

Dank je.

Fijne dag.

• hulk

Hoi Tim,

Ik beschuldig je nergens van, ik heb niet eerder gereagerd omdat ik me niet echt thuis voelde in dat onderwerp, probeerde enkel wat advies te geven aan angie,

hoop dat het snel weer beter met haar gaat.

Tim, ik vind je vrij opvliegend en paranoide, je leest niet uit de berichten dat het puur goede bedoelingen zijn, en je reageerd heel explosief,

Weet je zeker dat het wel goed met je gaat?

Ook dit is geen aanval, enkel bezorgdheid.

groet hulk

• MennoR.

Hai,

Het ging mij om mijn eigen ervaring,

waaruit naar voren kwam dat ik mijn eigen gevoel niet kon vertrouwen,

Dus mijn vraag (zonder oordeel!) was :

In hoeverre kun je je ‘overleveren’ aan je gevoel ?

Als je je gevoel niet kan vertrouwen …

(en dat was een duidelijke vingerwjzing naar mijzelf toe,)

Groet,

• MennoR.

Het gaat voor mij ook niet over zij of jij :

Maar over een nieuwe ‘orginele’ belichting van het fenomeen schizofrenie ..

• Tim

Hoi mensen hier ,

Sorry voor dit achterlijke geschreeuw van : wwwwwhhhhhhhhaaaaaaaaa etc…..

Ik wilde hiermee aangeven dat ik me zo voelde : verdrietig , geschrokken , in de maling genomen , aangevallen , onrustig .

Ik heb gisteren dus 1 mg. Haldol ingenomen en 450 mg. Tranxene .

Nu gaat het weer beter .

Nu is de Tranxene weer normaal en geen haldol meer.

Maar ik ben wel aangedaan zeg maar. Ik voel me ook somber .

Maar het spijt me van dat achterlijke berichtje van gisteren zoiets van : wwwwwhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaggggggrrrrrrrrr.

Ik schaam me.

De rest wat ik heb geschreven , daar sta ik heel duidelijk als een huis achter.

Ik bedoel ik weet heel goed wat ik goed deed , en ik blijf bij mijn mening hierover . Zie overige berichten.

Maar sorry van gisteren.

Fijne avond.