Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

aan HULK en MENNO

• Willeke

Beste TIm…

Laat ik je het volgende zeggen.

Virtueel is anders dan reeel life.

Letters komen vaak anders over dan mensen bedoelen.

In de periode dat mn dochter zo ziek was en mn ex in de gesloten inrichting zat ging ik ook op internet op zoek naar die muur…. prikpagina waar ik mn verhaal kwijt kon.

In t dagelijks leven liepen mensen met een boog om me heen.

Ik merkte al snel dat ook via internet mensen ongeduldig zijn of geen zin hebben in jou/mij sorrus.

Ook is het internet geen hulpmiddel om van je ziektebeeld af te komen zuiver en alelen een soort van luisterend oor..

De muur waar je anders tegen praat alleen virtueel krijg je antwoord terug en dat is fijn.

Ten alle tijde zul je met gekwalificeerde hulpverlening in kontakt moeten komen als je vragen beantwoord wil hebben over je medicatie of verandering van je ziektebeeld

Zie dit medium als je uitlaatklep.

• Tim

Hoi Willeke ,

Ja ik heb duidelijk mijn excuses aan de mensen aangeboden.

Maar ik ging wel bijn aletterlijk thuis door de muur hoor.

Vroeger helemaal . Alles eruit : door muren en deuren heen trappen , video's en videorecorder , televisie , wasdroger , wasmachine , bed , keyboard , foto's van ex-vriendinnen , pot pindakaas , cd's , kasten , knuffelbeertjes van ex-vriendinnen , brieven , wastafel , cello . Alles naar buiten . En gelukkig zat mijn verwarming er nog aan.

Alles na een gedwongen opname zelf gerepareerd en de hele buurt geschreven .

Ja ik ben een paar keer stevig uit mijn dak gegaan , op materiaal .

Want toen de politie kwam stoeide ik even , wederspannigheid heet dat , maar verder niets. Alleen Judo.

Ja erg voor mijn familie als kind deed ik dit al.

En ik heb een hele veilige opvoeding gehad met schatten van zussen en vader en moeder !

Maar ja………..er zit iets in de familie aan handicap………erfelijk.

Nu heb ik Tranxene en werkt nu.

Ja ik was vooral geschrokken toen van Angelica's bericht.

Maar er speelde prive veel meer !!!!

Maar dat uit ik hier niet.

Dus ook aan jou mijn excuses voor mijn wan-taal.

En nee , de psychiatrie kan mij niet helpen . Ik ben mijn eigen behandelaar.