Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

De weeromstuit..

• Brian

Hoogst binnenkort overkomt ons de weeromstuit. Iedereen zal zich dan begrijpen waarom je altijd dacht dat je schizofreen was of waarom je je in een psychose bevond. Media bereid je op het moment al geestelijk voor op deze gebeurtenis. In de microsoft reclames is de hemel woestijngeel gekleurd en om de zon cirkelen electromagnetisch geinduceerde halo's. Kamera standpunten in films en spotjes zakken steeds lager zodat het lijkt alsof de acteurs hun blik op de zon gericht hebben. In de lucht hangen dan de nieuwe aanwijzingen waaruit zal blijken wat te doen. In de vroege jaren zeventig werden met deze transmissie vorm al experimenten gedaan maar niemand wou toen geloven wat ik zag. De laatste jaren zijn in china ook veel meldingen gedaan van eenzelfde verschijnsel. Nang-choi chipchap chang..foe yang fong..brut d'argent pinot noir 2005.

• miranda

sorry hoor

maar gekker kan het niet worden

misschien tijd voor een controle bij de psychiater of medicijn verhoging

of moet ik schizofreen zijn om dit te begrijpen

• YoungSchizo

ROFLOL @Miranda

Ik ben schizofreen maar snap zijn berichten ook nooit. Het ligt er dus niet aan dat je geen schizo bent.

• Sytse Kees

Brian schreef:

>

> Hoogst binnenkort overkomt ons de weeromstuit. Iedereen zal

> zich dan begrijpen waarom je altijd dacht dat je schizofreen

> was of waarom je je in een psychose bevond. Media bereid je

> op het moment al geestelijk voor op deze gebeurtenis. In de

> microsoft reclames is de hemel woestijngeel gekleurd en om de

> zon cirkelen electromagnetisch geinduceerde halo's. Kamera

> standpunten in films en spotjes zakken steeds lager zodat het

> lijkt alsof de acteurs hun blik op de zon gericht hebben. In

> de lucht hangen dan de nieuwe aanwijzingen waaruit zal

> blijken wat te doen. In de vroege jaren zeventig werden met

> deze transmissie vorm al experimenten gedaan maar niemand wou

> toen geloven wat ik zag. De laatste jaren zijn in china ook

> veel meldingen gedaan van eenzelfde verschijnsel. Nang-choi

> chipchap chang..foe yang fong..brut d'argent pinot noir 2005.

Laat je ff nakijken bij een psychiater je bent nog gekker dan 1 eurocent.

S.C

• anneke

Dat heb ik hem allang voorgesteld .

Maar hij kan zonder medicatie blijkt en een psychiater is een nul in zijn ogen,

Want hij weetg het beter en wij verzieken de wereld .

Nou kees jij houd van je vrouw en ik van mijn zoon maar gebruiken allebei medicatie waardoor er voor hun en ons een begter leven is groetjes Anneke

• miranda

hey brian

ik zal je alvast waarschuwen

die weeromstuit die zal er nooit komen

kan je, je er alvast op voorbereiden

komt het niet zo hard aan

snap dat je hoopt op iets beters dan ,zoals het nu gaat in de wereld ,maar mooier als dit word het echt niet

sorry

mvg miranda

• kvs

Ik vind dat je het altijd mooi weet te verwoorden Brain. Keep up the good work!

Groeten kvs.

• roy

Ik zou ook willen dat het allemaal beter zou zijn.

Dat de wereld mooi in elkaar zat, dat er geen winstbejag, jaloezie, haat, wraak of andere klote eigenschappen voorkwamen.

Dat we niet hoefde te eten maar alleen van de lucht leven in vrede met alle dieren.

Maar helaas zo is het niet.

Je kan je hele leven blijven schoppen tegen de wereld, je druk maken over zaken die er voor jou leven(zonder nieuwsstroom) er eigenlijk niet toe doen.

Maak je leven klein en breidt het uit zodra je het aankan en kijk vooral niet veel tv .

het instrument van de duivel.

let it be…….

• Angelica

Ik vind het zo zonde, ik zie schrijftalent, ik zie intelligentie en je vergooid het allemaal omdat je denkt dat jij geniaal bent en de rest van de wereld gek, gaat er nou nooit een belletje bij je rinkelen als iedereen dit tegen je zegt?

• Brian

Ik ben niets. Niets meer dan jij en ik. Wij waren niets. Jij krijgt alles gepresenteerd en ik vraag er niets voor terug. Talent, genialiteit en intelligentie zijn allen leugens ter overwaardering van de individuele psyche.