Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

De weeromstuit..

• Brian

Ik had eigenlijk gehoopt dat er bij jou een belletje ging rinkelen. Of liever gezegd een misthoorn. Drie maal lang, drie maal kort, drie maal lang.

• Angelica

Ik ga het even nog een keer lezen en dan ga ik kijken of ik het nu wel begrijp.

• Angelica

Oke Brian: De punten met – ervoor zijn van mij

Hoogst binnenkort overkomt ons de weeromstuit.

–Wat is in godsnaam een Weeromstuit?

Iedereen zal zich dan begrijpen waarom je altijd dacht dat je schizofreen was of waarom je je in een psychose bevond.

–Tot zover ben ik het met je eens, ik denk alleen dat het nog zo'n 50 jaar duurt.

Media bereid je op het moment al geestelijk voor op deze gebeurtenis.

–Hier ben ik het absoluut niet mee eens, ik weet echt veel van de media af en die mensen weten echt niet wat er op dit vlak speelt. Ik kan begrijpen dat je spiritueel gezien voelt dat er iets aan het verschuiven is dat voel ik ook wel maar soms wil ik het niet weten.

In de vroege jaren zeventig werden met deze transmissie vorm al experimenten gedaan maar niemand wou toen geloven wat ik zag. De laatste jaren zijn in china ook veel meldingen gedaan van eenzelfde verschijnsel.

–Mag ik vragen wat je dan zag en wat niemand toen wilde geloven of wat niemand nu wil geloven? En als je het hebt graag bronvermelding of een link waar ik het kan nalezen.

– Ben het ermee eens dat intelligentie enz er niet toe doet.

• Brian

–Hier ben ik het absoluut niet mee eens, ik weet echt veel van de media af en die mensen weten echt niet wat er op dit vlak speelt. Ik kan begrijpen dat je spiritueel gezien voelt dat er iets aan het verschuiven is dat voel ik ook wel maar soms wil ik het niet weten.

Het is heel belangrijk dat je op het juiste moment gaat inzien dat het beter is om het dus maar niet langer te ontkennen. De verschuiving zoals jij het noemt zal uiteindelijk uitkomen in een evenement dat ik omtitel als de weeromstuit (ricochet in engl.). Op dat moment zal iedere mogelijke crisis in de ‘world as we know it’, zijn hoogtepunt beleven. Geestelijk worden we op deze gebeurtenis voorbereidt (onderwezen) door medien. In de film schrek 3 die nu in de bioscoop draait, krijg je hiervan een presentatie vermomd in een kinderfilm.

I aint happy, Im feelin glad

I got sunshine, in a bag

I'm useless, but not for long

The future is coming on

I'm happy, I'm feeling glad

I got sunshine, in a bag

I'm useless, but not for long

The future is coming on

It's coming on

It's coming on

It's coming on

It's coming on

Dit, wat je een jaar lang onafgebroken op de radio hoorde is ook een goed voorbeeld. De rest van de tekst (de rap) is nog veel duidelijker.

Ik heb veel links,als je wilt kan ik je die mailen. Goed dat je interesse hebt, en navraagt wat ik precies bedoel. Het is namelijk niet een leuk thema, maar wel erg belangrijk en er is nog tijd voor jou.

• Angelica

Brian,

Ik ben me wel bewust van meer dingen die ‘onprettig’ zijn, deze is er 1 van. De andere dingen daar spreek ik zelden over omdat ze gewoon te eng zijn en ik geen andere mensen wil confronteren met bepaalde dingen die ik weet.

Nogmaals: Ik geloof zelf niet dat de media zich hiermee bezig houd want dan ha dik dat heus wel ergens gehoord omdat ik lang als edelfigurant en soms als actrice gewerkt heb.

Mijn huidige vriend was er eerst verbaasd over maar ik had hem binnen enkele weken weten te overtuigen van bepaalde dingen doordat ik kwam met bepaalde uitspraken over dingen die ik absoluut niet kon weten.

Ik ben ervan overtuigd dat ik bepaalde dingen weet omdta mijn hersenen anders functioneren en dat ik het extra wellicht heb gekregen als compensatie van alles wat eraan ontbreekt, mijn medicijnen doen mij minder bewust zijn van alles wat ik zou moeten weten, ik steek bewust mijn kop in het zand omdat ik anders niet kan functioneren, toch ben ik wel geinteresseerd in die links. Als je m'n naam aanklikt dan zie je even tijdelijk m'n e-mail adres die haal ik erna weer weg.

Ik heb me weleens afgevraagd waarom mensen die psychotisch bijna altijd zien: Bloed, geweld, een zwarte kat, en een man met een hoed en cape of wijde lange jas aan zien. Ik heb ze zelf ook gezien, en hoe komt het toch dat mensen die psychotisch zijn zoals jij bepaalde dingen denken over complot theorieen, of achtervolgingswaanzin? Dit houd mij bezig, ik denk er maar liever niet teveel over na voordat ik zelf ook weer tijdelijk gek word.

• Brian

Een gezond geaard mens, kan putten uit diverse bovennatuurlijke bronnen zonder angst voor deze te moeten hebben. Een psychose of waan of schizofrenische series hiervan horen bij het leven. Ons moderne leven verplicht je bijna deze te negeren en ze te beschimpen als ziekte. Bij de meeste mensen is de input ervan niet constant, in bepaalde levensjaren is er meer te verwerken dan in andere. Omdat de hersens in de leeftijd 15-25 zich het snelste veranderen (ontwikkelen) treden geestelijke fricties en oneffenheden dan het meeste op. Helaas worden jongeren niet voorgelicht hierover. Het nemen van medicijnen om te verdoven is meestal gemakkelijker dan het leren verwerken en op waarde schatten van je spirituele krachten. Dit is jammer want je kunt er naast het nadeel, ook veel voordeel aan beleven. Met medicijnen verdwijnen de nadelen maar ook de voordelen. Ik heb zolang als mijn herrinnering me terug neemt al vizioenen over het nu en dan, het heeft me echter nooit (niet erg) gek gemaakt. Ik vind het eerder leuk te zien hoe het zich ontwikkeld als ik het wist. Ook al is het onprettig en eng. Als ruil voor de links die ik je zend mag je me je onconfronteerbare dingen die je weet wel uitgeschreven toesturen. Groet.

• Angelica

Ik geloof dat het niet erg lukt om wat toe te sturen, ik heb niks gehad, ik verander even m'n adres want ik weet dat wel meer mensen moeite hebben met dit adres.

• Brian

Nee angelica, ik heb nog geen tijd gehad, duurt nog een weekje om te verzamelen.

• Angelica

Oke nou ik zie het vanzelf tegemoet hoor. Doe rustig aan zou ik zeggen. Maar ik haal ondertussen wel even m'n adres weg, zeg het maar als je het gevonden hebt dan zet ik het tegen die tijd er weer op.