Ik heb over dit onderwerp zelf, zeer veel meegemaakt.
Ik heb diagnose schizofrenie, en dat is op zich geen ziekte
in de DSM IV die in de jaren 50 door de American Psychiatry Association de markt op kwam, staan de zogenaamde “geestesziekten” in geclasificieerd
dit alles is gebaseerd op leugens.
het onder invloed zijn van mariuana is geclassificeerd als ziekte
en ook gluren of exhibitionisme.
homosexualiteit is in de DSM IV inmiddels niet meer geclassificeerd als ziekte omdat men er geen lijden aan ondervind.
ook zoiets als “negroide persoonlijkheidsstoornis”
ben ik nog niet tegengekomen, laat staan dat deze een huidtransplantatie wil aangaan.
zo ook is schizofrenie geen ziekte maar bestaat uit reacties op de samenleving om deze heen.
net zo zijn borderline, adhd en dergelijke geen ziekten.
het zijn stigma's en leugens om mensen te overheersen en kapot te maken.
waaronder thomas szasz, liang faudraine en cooper. ook john breeding
als je bijvoorbeeld googled naar youtube en dergelijke van professor szasz, kom je veel materiaal tegen.
zo worden de zogenaamde “geesteszieken” al jong verslaafd gemaakt aan
psychiatrische drugs, zonder dat ouders of patient weten wat die drugs doen, en zelfs dat ze in principe niet eens nodig zijn, maar mensen kapot kunnen maken.
binnen de psychiatrie is muziek maken en toneelspelen niet iets wat je met kameraden doet om elkaar te ontwikkelen, maar dingen die psychiatrie in vormen van therapie aanbied om de menselijke ziel, te “snoeien”
ik bevind door mijn eigen waarnemingen over deze dingen dat psychiatrie
dit toepast, net als vroeger de inquisitie van de christelijke kerk,
om spirituele oorlogvoering toegepast op hoog geincarneerde zielen,
te verhullen.
en veel schizofrene mensen komen met dit soort uitingen,
die volgens de psychiatrie het product zijn van hallicunaties, die
lichamelijk van natuur zijn, en de ontkennen het bestaan van de ziel
in alle opzichten van de behandeling.
triest te horen dat heel veel psychiaters die dit toepassen nota bene christen zijn.
binnen de muren van de psychiatrie hoor ik alleen maar zielen krijsen over deze dingen, terwijl buiten de muren van de psychiatrie blijkt
dat de ganse samenleving anders inelkaar steekt.
voor mij is uitkomen voor deze mening gelukkig niet levensgevaarlijk meer, omdat ik etterlijke jaren heb moeten telefoneren, mensen moeten inschakelen tot een hongerstaking aan toe om eruit te komen.
dat zijn geestesziekten.
—
sommige mensen zijn erg helderziend geboren, en behoren volgens de boeddhistische leer tot menselijke goden, andere zijn minder helderziend en behoren tot menselijke halfgoden en de meeste behoren tot mensen.
jammer te zien dat psychiatrie het protocol heeft alle mensen met schizofrenie hun derde oog blind te steken.
hierdoor kan ik niet meer profeteren over dat dit apparaat, een voortzetting van de vaticaanse inquisitie voortdurend op zielen vloekt, totdat ze weer gehoorzaam zijn.