Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Stemmen in je hoofd? Lees dat dit!

• Bonnie

Hoi Fred,

Ik heb een aantal mensen behandeld (ook van deze site) die jouw mening deelden, en dachten dat ze door de overheid in de gaten werden gehouden - en dat de overheid deze stemmen in hun hoofd liet horen.

Ieder die even logisch nadenkt weet dat dit niet mogelijk is - we leven niet in een science-fiction wereld.

De stemmen komen heel ergens anders vandaan, en hun doel is om de mensen paranoïde en het liefst helemaal gek te maken. Het zijn de stemmen van zeer lage en slechte entiteiten die in iemands aura zijn gaan kleven en ervoor zorgen dat de persoon niet meer kan functioneren. Ze maken mensen de gekste dingen wijs, zoals in de gaten worden gehouden door de overheid, gaatjes in de muur waar doorheen gekeken wordt, telefoons die afgeluisterd worden, overal zendertjes in huis, enz enz. Maar ze zetten mensen ook aan tot daden die iemand nooit of te nimmer uit zichzelf zou begaan.

Hierbij heb ik het over zelfpijniging - zelf bestraffen - soms zelfs zelfmoord, maar ook agressie en geweld naar anderen toe - ook moord in opdracht van stemmen komt voor.

De ene heeft stemmen die klieren, belachelijk maken, uitlachen, uitschelden, iemand een laag zelfbeeld geven, enz.

De ander heeft stemmen die gaat veel en veel verder.. nl iemand helemaal paranoïde maken en aanzetten tot de vreselijkste dingen.

Waarom iemand stemmen gaat horen, heeft meestal als reden: Trauma's uit de jeugd - langdurig ziek zijn geweest - depressief zijn geweest - glaasje gedraaid - drugs gebruik of andere verslaving in het verleden (of nog steeds) en zo zijn er meerdere oorzaken waardoor dit kan ontstaan.

Groetjes Bonnie

• Piet

Hallo Bonnie,

Ik werk in de verslavingszorg en heb een client , jongeman van 25j, die bijzonder veel last van stemmen heeft maar ook paranoide gedachtes als een zender in zijn buik ed.

De stemmen worden de laatste tijd steeds erger en hij raakt soms helemaal in paniek hierdoor , is bang dat hij zichzelf niet meer in de hand kan houden.Als hulpverlener staan we momenteel volledig machteloos om hen te kunnen helpen.

Dhr gebruikt harddrugs mn speed , maar ook cocaine en heroine, de stemmen nemen hierdoor af zegt hij , daarnaast gebruikt hij depot anatesol als medicatie. ook heeft hij als diagnose ADHD waar hij ritalin voor krijgt. Ik heb hem meegemaakt zonder ritalin en met , de ritalin heeft een bijzopnder positief effect op zijn gedrag.

mijn veraag is; wat kunnen we deze jongeman nog bieden. Zou u uw reactie naar mijn prive email willen sturen uit privacy overwegingen p.vdzwaag@chello.nl, ik kan u dan ook wat meer vertellen over zijn jeugd, achtergrond.

Met vriendelijke groet

• Yvonne

Ik zou graag contact willen opnemen met Bonnie, i.v.m. mijn zoontje die ook een stem in zijn hoofd heeft. Haar verhaal spreekt me aan. Hoe kom ik aan haar gegevens?

• Bonnie

Hoi Yvonne,

Je kunt contact met me opnemen door een mailtje te sturen naar spirituele_hulp@live.nl

Groetjes, Bonnie

• Jaap

Ik heb al een paar jaar last van heel afentoe een krijsende vrouwenstem in me hoofd en nu heb ik afgelopen weekend wat drugs gedaan en gister werd de stem voordat ik ging slapen heel hard weet iemand of dit ernstiger kan worden en of ik hulp moet zoeken?

• Lesley

Hoe onderscheidt je een entiteit

tussen een dierbaren die het eigenlijk alleen maar doet om je te behoeden

en een entiteit die zich `voordoet?'

• Bonnie

Hoi Jaap,

Door drugs worden stemmen getriggerd en worden ze dus luider en meer aanwezig.

Ook is drugs vaak een oorzaak van het stemmen gaan horen.

Door drugs kom je in een andere bewustzijnstoestand, en dan ben je een makkelijke prooi voor auralifters die dan aan je gaan kleven.

Vaak hebben mensen het niet meteen in de gaten maar begint het met vermoeidheid, pijnlijke nek, schouders, rug - druk in het hoofd en tenslotte stemmen horen. Maar ook die stemmen zijn bij iedereen anders - bij jou is het dus een krijsende vrouw.

Hoe omschrijf je dat krijsen? Is het krijsen in nood? Of krijsen tegen jou? Ook dat zegt iets en dan kan ik je misschien vertellen wat dat is en waarom.

Groetjes Bonnie

• Bonnie

Hoi Lesley

Stemmen die je hoort in je hoofd zijn NOOIT van dierbaar overledenen - het zijn altijd entiteiten die zich voordoen alsof.

Een dierbaar overlede die het goed met je voor heeft zal nooit in je aura gaan zitten of proberen bezit van je te nemen - dit soort entiteiten geeft hun boodschappen op andere manieren door. Bv door in je droom te verschijnen of je het gevoel te geven dat ze er zijn, misschien je iets laten ruiken wat je herkent of op een andere manier.

Groetjes Bonnie

• nolda

hoi ben een moeder van vier kids 18 17 13 en 9 jaar me oudste zoon heeft stemmen in ze hoofd en vsd wat weten jllie groetjes nolda radeloos

• Isabel

Jezus Christus de zoon van God en God zelf zijn de enige die je kunnen verlossen van stemmen in je hoofd!