Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Stemmen in je hoofd? Lees dat dit!

• Travis

Hey,

Nou in het algemeen bijna alles hierboven klopt bij me… Valt er wat aan te doen om dit tegen te gaan?… Mail me a.ub

• yvonne

LS,

Via de site stemmen in je hoofd kwam ik bij dit e-mail adres. Ik heb een philippijnse schoondochter die veel last heeft van stemmen in haar hoofd. Ik ben met haar naar een Chiropractor gegaan, die na onderzoek constateerde dat ze aan een een temporale epilepsie lijdt. Op haar derde jaar heeft ze net als mijn zoon, de bof met hersenvliesontsteking ontsteking gehad, wat een gehoorbeschadiging en een hersenbeschadiging erbij heeft gekregen. Op hr 17e jaar heeft ze een boek gelezen over reincarnatie en sindsdien heeft ze erg last van zgn auralifters Sinds ze door de chiropractor wordt behandelt nemen die stemmen af in intensiteit en luidheid. Ik heb haar gevraagd wat die stemmen tegen haar zeggen. Ze roepen alleen haar naam, maar ze is er erg bang voor. Ze durft niet alleen in huis te zijn. Heeft onberekenbare wisselende stemmingen, Een zeeeeer kort lontje, erg argwanend, zet zich af tegen mensen die het beste met haar voor hebben, denkt aan zelfmoord, maar omdat er een kind in het spel is, mijn zoon en zij hebben samen een prachtige dochter die nu 6 jaar is, doet ze dat toch nog maar even niet.

Omdat aziatische mensen vanuit hun hun cultuur niet gewend zijn om over problemen te praten heeft ze die 4 jaar dat ze nu met mijn zoon is getrouwd, nooit een mond open gedaan.mijn zoon echter heeft regelmatig met mij gesproken over de problemen tussen hen en ook met zijn zuster, die voor hem opgekomen is. Ze verwijt hem dat hij met mij en zijn zus praat ipv met haar, zijn vrouw, maar daar zit een deel van het probleem, ze praat niet.Omdat hij doof is en zij slechthorend communiceeren ze af en toe schriftelijk. Als hij dan opschrijft wat hem dwars zit en wat hij bedoelt verscheurt ze dan dat briefje en gooit het meteen in de prullenmand en is er een vresselijke scheldkannonade van haar er achteraan. Hun dochter zei me dat als er ruzie is dat ze dan moet huilen. Ze zit erbij en moet het allemaal maar meemaken. Vader en dochter hebben allebei in hetzelfde galkanaal een grote galsteen. Ze hebben veel op hun lever en kunnen hun gal niet spuwen! Nu is de bom gebarsten en is er een beerput opengebroken. Niet echt aangenaam, maar wel nuttig lijkt me. Hopelijk is er over en weer nu meer begrip gekomen. Ze verwijt mij dat ik een overbeschermende en teveel contolerende schoonmoeder ben en dat ze me haat Ze wil niet afhankelijk van mij en har man zijn en wil haar eigen boontjes doppen, wat op dit moment best wel moeilijk is omdat ze het nederlands nog niet zo goed spreekt. Ze zit in iedergeval met een taalprobleem. Ze is met mijn zoon getrouwd omdat hij doof is en dat ze dan geen last van discriminatie zou hebben met haar eigen slechthorendheid. Ze houdt niet van hem en denkt er nu over als het zo blijft dat haar man steeds als er problemen zijn en hij naar zijn moeder holt en zijn zus voor steun, dat ze dan teruggaat naar de philippijnen. Voor mijn kleindochter heel erg want ze wil haar dochter hier bij de vader achterlaten, omdat ze dan vrij wil zijn en geen blok meer aan haar been wil hebben Zij was degene die meteen een kind wou als verzekering voor haar oude dag. Ze is steeds bezig kapot te maken wat ook goed zou kunnen gaan. Tot nu toe weigert ze iedere hulp, behalve dan van de chiropractor. Eigenlijk zijn we nu een beetje aan het eind van ons latijn. Wat zou het geweldig zijn als ze in iedergeval van die auralifters af kan komen, maar dat moet ze zelf ook willen en willen meewerken met iemand die haar daar in kan helpen.

Voor het kind maar ook voor mijn zoon, die zijn liefde voor zijn vrouw als sneeuw voor de zon voelt verdwijnen, Ik vind het vreselijk allemaal.

42 jaar geleden heb ik vlak na de geboorte van mijn zoon een bijna dood ervaring gehad waardoor mijn intuitie enorm is ontwikkeld, maar in dit geval kan ik als schoonmoeder niets doen, vanwege haar aversie en wantrouwen. Kunt u iets voor haar betekenen in deze nare situatie? Ze wil absoluut niet dat ik met anderen over haar praat, maar ik voel me lichtelijk wanhopig ivm met mijn kleindochter en zoon, daarom zoek ik toch kontakt om te kijken of er hulp kan komen

Met vriendelijke groet, Yvonne Leefkens.

• Anne

Hallo, Ik ben Anne.

Ik heb een stem in me hoofd, Reez.

Maar ik vind Reez niet vervelend, Reez helpt me met alles.

Maar het probleem is als ik haar zie en ik vraag aan iemand ziet u haar?

Dan zeggen ze wie meisje? Wat bedoel je? Ik zie niemand.

En dan staat ze er toch echt!!

Reez is geweldig, Reez is precies hoe ik wil zijn.

Reez helpt me met zo worden, maar ik heb geen controle meer over mezelf.

Aan niemand vertel ik dit. Niemand die dit van me weet. Behalve Reez zelf dan.

Kan iemand me helpen?

Groetjes Anne.

• Richard

Hoi, ik heb ook zoiets. Ik ben vroeger aan de drugs geweest e.d. dat ging niet zo goed dus maar ben met behulp van de stemmen met al m'n verslavingen gestopt en ben mezelf nog steeds aan het ontwikkelen maar na jaren met de stemmen e.d. geleefd te hebben kan ik de overstap naar de gewone wereld niet meer maken omdat mijn leven er zo anders uitziet dan dat van anderen weet ik niet hoe ik met anderen moet communiceren en blijf ik dus alleen achter in huis zonder werk e.d. maar de oplossing hiervoor heb ik jammergenoeg nog niet gevonden.

Ik heb wel het gevoel dat ik in deze situatie zit omdat ik nergens heen kan omdat er in deze huidige samenleving (in ieder geval in mijn omgeving) geen mensen zijn waar ik iets mee kan opbouwen omdat ze naar mijn mening allemaal anders zijn. Met deze mensen kan ik niets opbouwen en daarom raak ik in een isolement en ga daarom stemmen horen. Dus ik denk, nee ik weet het wel zeker dat de vorm van deze samenleving er ook aan bijdraagt dat je in een isolement raakt en hierdoor op een gegeven moment stemmen gaat horen.

• jenniffer Kooy

geachte mevrouw,

Mijn naam is jenniffer kooy en ik ben 18 jaar. Ik heb sinds ongeveer anderhalf jaar last van een vreemde stem in mijn hoofd. Het is een engelse stem en ze ziet eruit als een klein meisje. ze is heel kwaadaardig en wil me overnemen. Het gebeurt meestal in mijn kamer en dan vooral 's avonds. Het erge is dat ik er ondertussen aan begin te wennen en er eigenlijk niet meer vanaf wil. Aan de andere kant natuurlijk weer wel. Het is dus een soort van twijfel waar ik nu in zit. Ze neemt me in die mate over dat het mijn leven beïnvloedt. Ik kan me heel moeilijk concenteren en vooral op school niet. En das lastig.

Ik wil er graag vanaf en hoop dat u mij er mee kan helpen.

Ik hoor graag zo snel mogelijk iets van u.

met vriendelijke groet,

Jenniffer Kooy

PS: www.schizofrenie.startpagina.nl

• Petra

Zou ik via de telefoon met jou een afspraak kunnen maken? Wij hebben een dochter die dit ook heeft en ik herken heel veel dingen die jij opnoemt.

• Rickfantastic

Deze dingen eindigen echt niet met iemand die met een of ander hocus pocus demonen uit je huis verdrijft…

In een volgend leven is zeker saturnus de boosdoener?!

En er maar in geloven en dit geloof maakte me beter?!?!

• Pante Koenraad

Hallo Bonnie

Het lezen van je site “ stemmen in je hoofd ” was voor mij een openbaring, zolang ik mij kan herinneren hoor ik iets in mijn hoofd. Het beinvloed mijn hele leven, door de veelvuldige symtomen is het soms met mij niet uit te houden, daardoor is ook mijn huwelijk gestrand. Het zou voor mij een hele hulp zijn als ik je eens kon ontmoeten zodanig dat ik er eens van afgeraak en een normaal leven kan leiden.

Dank bij voorbaat en vele groetjes

koen

• Peter

Ik heb je verhaal doorgelezen Bonnie en ik kon mij aardig in jouw verhaal vinden,

zelf heb ik persoonlijk last van stemmen in mijn hoofd die met elkaar in discussie gaan.

Ik ben best geïnteresseerd in hoe zo'n behandeling in zijn werk gaat.

met vriendelijke groet Peter

• Peter

Bonnie via deze weg stuur ik nogmaals een bericht naar jouw toe in de hoop dat jij mij kunt helpen met het verlossen van de stemmen in mijn hoofd.

Ik heb deze stemmen al enige jaren. Het zijn twee stemmen die met elkaar in discussie gaan. Ik hoop zo spoedig mogelijk iets van je te horen.

mvg Peter