Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Gisteren: acting-out :(

• Anemone

Het was zeker niet de bedoeling je te beoordelen of te beledigen maar blijkbaar vat je het op deze manier op. Ik vind het heel erg jammer dat je op deze manier niet echt tot de werkelijke oorzaak van je onbehagen komt. Twaalf jaar is een hele lange tijd en het doet me eerder pijn dan dat ik de behoefte heb om te oordelen. Hooguit de dokters! Op zoek gaan naar de oorzaak vraagt heel veel inspanning en moed, dat begrijp ik heel goed. Maar een ding is zeker, het kan en als jij het wilt kun jij het ook. Lijkt het je niet machtig om het allemaal in eigen hand te hebben? Dat is wat ik wilde zeggen. Neem het me niet kwalijk als mijn woorden je hebben gekwetst.

• Ruba

Ik weiger me te verontschuldigen voor woorden die goed bedoeld zijn, maar die blijkbaar niet begrepen worden. Ik kan me alleen verontschuldigen dat blijkbaar de uitleg niet goed was. Het was zeker niet als belediging bedoelt, maar goed, ga er ook niet verder over door, om proberen het op een andere manier uit te leggen, aangezien kaighleigh hier toch niet meer terug wenst te komen.

• Keighleigh mama van Nick

Ik kon het niet laten om vandaag weer even hier te kijken. Ik raakte geirriteerd omdat ze akl 12 jaar zoeken en de diagnose is bekend: Schizotypische persoonlijkheidsstoornis met Borderline kenmerken (waaronder acting-out) en hyperactiviteit. Er is iets in mij waardoor mijn hoofd niet goed functioneerd, ze hebben alles onderzocht en mij volledig binnenstebuiten gekeerd en alleen gevonden dat ik blijkbaar anders functioneer waardoor ik alles anders ervaar dan andere mensen.

Heel lullig maar het heeft niks te maken met dingen die om me heen gebeuren, behalve dat ik daar ergere klachtn van kan krijgen.

Ik heb een hele zware geschiedenis achter de rug die mijn klachten verergerde: o.a. Mishandeling, verkrachting en bergen met overleden vrienden, familie en kenissen.

De borderline kenmerken zorgen er soms voor dat ik een tijdelijke gekte meemaak wat ik niet onder controle heb, gelukkig gebeurt het niet vaak maar ik kan er niks aan doen, daar is men wel achter.

hoe en waarom ik soms dingen doe kan ik niet zo even onder woorden brengen, maar het komt erop neer dat het meestal meerdere oorzaken heeft. Ik voelde me niet geroepen het eerder toe te lichten maar heb dat bij deze toch maar gedaan. Dit omdat in mijn dagboek alles al zo uitgebreid beschreven staat. Schrijven is een vorm van therapie voor me, het zorgt ervoor dat ik geen gesprekstherapie meer nodig heb.

• Erwin.

Beste Keighleigh,

Ik beheer deze pagina,. wat had ik volgens jou moeten doen???

Een tekst verwijderen, iemand blokkeren?

Op dit forum schrijven, naar mijn idee, heel sympathieke personen.

Men steunt elkaar en is tevens eerlijk wat betreft zijn mening. Ik kan dat erg waarderen.

Een goede discussie gaat vaak samen met het uiten van emoties.

gr CoraKeighleigh mama van Nick schreef:

>

> Jullie kennen mij niet en hebben geen idee wat ik de laatste

> 12 jaar heb meegemaakt, een beetje achterlijk om zo hard te

> oordelen terwijl je mij niet kent. Ze weten niet wat ik

> precies heb alleen dat er iets mis is met m'n hormonen, als

> je echt geinteresseerd bent lees dan eens m'n dagboek en kijk

> dan eens of je nog steeds zo hard oordeelt.

>

> Vind trouwens dat de moderator hier bizar weinig doet

> blijkbaar is het toegestaan om te pas en te onpas iemand te

> beledigen ik kom nhier niet meer terug.

• Keighleigh mama van Nick

Ik dacht eigenlijk dat hier helemaal geen moderator zat…sorry daarvoor…