Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Heftig (echt even lezen)

• Brian

Ik groet je! Ben je nog in spanje?

• noix

je moet er inderdaad wel ff bij zeggen wat je bron is:

http://www.antipsychiatry.org/du-drugs.htm

die zullen ook zeggen dat therapie niet helpt.

Het probleem met onderzoeken is vaak dat er onderzoek gedaan wordt naar een bepaalde uitkomst.

En het is dan ook bijna zeker dat dat de uitkomst zal zijn.

Als je je gek laat maken door de anti-psychiatrie, die dus partijdig onderzoek doen, dan weet je een ding zeker de uitkomst is niet opjectief.

Dus ik zou me der allerminst druk om maken.

Daarnaast pleegt 10 tot 20 % van de schizofrenen zelfmoord dat haalt het terfte cijfer waarschijnlijk omlaag.

noix

• Angela mv Rick 20-05-2005

*zwaait terug*

Ik zit nog steeds in Spanje ongeveer nog 2 weekjes denk ik. Ik heb geen zin om terug te gaan.

• Brian

De brief die je gekregen hebt, is van een jongeman met zeer veel ongewenste praktijkervaring, hij is geen echte psychiater maar zijn visie klopt. Dit is zijn manier van dat wat hij weet onder de mensen te brengen. Geniet je laatste weken daar. Een warmer klimaat is een zeer goed medicijn tegen geestesproblemen.

• Angela mv Rick 20-05-2005

Zeer interessant, mag ik vragen hoe je daar achter bent gekomen?

• Edwin

En wat betekend precies praktijkervaring,aangezien hij geen echte psychiater is.

Want de vriendelijke man tekent wel psychiater onder aan de brief

• Brian

Ja, ik heb een tijdje met hem gemailed. Hij kent de ins en outs van de nederlandse psychiatrie anno 2000, zijn geschiedenis liegt er niet om. Hij waarschuwd mensen voor de moderne psychiatrische praktijken nogal intensief en alles voor eigen rekening. Hij heeft volledig gelijk hierin, want vrijwel niemand beseft hoe gevaarlijk voor ons het gebruik is. Hij zoekt onorthodoxe kanalen voor de verspreiding van zijn boodschap. Toen je schreef Albert C. Witteman wist ik meteen dat hij het was. Hoe verzin je zo'n slechte schuilnaam. Waarom niet Sonja B. Verlinden of Ralph P. Barend?

• Jason

Hoi Angela,

Er zullen vast mensen zijn die 70 jaar zijn en schizofrenie hebben,je kunt toch niet in één oog opslag zien dat die persoon schizofreen is.Vanuit gaande als je die persoon op straat zult zien of waar dan ook.Er staat gelukkig nog steeds geen etiket op ons mensen…

Have fun there.

Jason

Angela mv Rick 20-05-2005 schreef:

>

> Ik moet je eerlijk zeggen dat ik aan het zoeken was en het

> verwachtte zoiets te vinden, ga maar na je ziet bijna nooit

> iemand van een jaar of 70 die Schizofrenie heeft.

• Edwin

Ik geloof nooit dat de psychiatrie de patienten gebruiken om dollars te verdienen.Wat wel zo zou kunnen zijn is dat de farmaceutische industrie de psychiatrie gebruiken,om de anti-psychotica aan de man te brengen.Maar zo zijn er wel meer van die theorien.Is er nou echt geen overheid die dat een beetje controleerd met onafhangkelijke onderzoeksbureaus ofzo.I

• Brian

Als je medicamenten tegen psychische stoornissen neemt, staat er dus wel een etiketje op je. Namelijk een in het artsbestand! Natuurlijk zijn er ook schizofrenen, of hoe je ze ook wil noemen van 70, maar die hebben toch ook niet een heel leven drugs MOETEN nemen. Waarom moet onze generatie dit dan wel?