Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Club der gespleten zielen

• Brian

Ondertussen is het tot de meesten van ons wel doorgedrongen dat met ons anders zijnden een heel raar chemisch spelletje gespeeld wordt. Iets, onduidelijke factoren hebben het imago van de schizofreen in nog geen vier decennias van ziener tot zieke weten te verleggen. Ziekte betekend hier niet een euvel met korte herstelperiode maar een chronische kwaal waarvoor een levenlang dure verslavendmakende medicijnen genomen moeten worden. De nederlandse overheid staat vol achter de financiering en dus verstrekking van deze geestendoders. Zoals zeer veel van ons uit slechte ervaringen inmiddels weten zijn de sideeffects een veel groter probleem dan het oorspronkelijke. Het wordt dus tijd een vuist te maken voor het eerherstel der schizofreen en bijbehorende financiele schadecompensatie zoals het tegenwoordig gebruikelijk is. Dit is geen gemakkelijke weg maar wel eentje die uiteindelijk tot resultaat zal gaan lijden. Gezamelijk is deze weg lichter te nemen dan het voor jou alleen lijkt. Dit is dus een oproep.

• Edwin

ben nog aan het testen met medicatie..tzal best troep zijn,maar ik kan iets meer aan als normaal.dus ik kan niet in gaan op je oproep

• Creat

Wat voor jou telt telt niet voor een andere Edwin jou stantpunt is er een van ike ike enog eens ike wie afhankelijk is van een systeem neemt het er voor op is de mentatalieteit die hier mee na streeft en dat daar bij mensen gedwongen tegen hun wil pillen the vreten die daar mee onregt word gedaan kan je niks schelen als je niet gelooft in wilbeschiking waarom geef je dan uberhoud je mening hellaas is het wel zo dat we via het nederlands reght niks hoefen the verwachten of de poletiek en de antiepsychiatrie gelooft nog steets the veel in een zachte aanpak maar mijn stuun heeft Brain Groeten:Creat

• dolf

Hallo Brian,

Wat zijn je concrete ideeen, Brian? Wat zal de doelstelling van de club moeten zijn?

Groeten,

dolf.

• Jason

Hallo Creat en Brian,

Kan ik uit jullie teksten opmaken dat jullie zonder medicijnen door het leven gaan?

Zoja,hoe bevalt dit jullie.Mijn streven is toch ook wel van deze'troep'die de meeste van ons gebruiken ervan te raken.Helaas gaat het op dit moment niet lukken,maar waar een wil is nog altijd ook een weg.

groeten

• Edwin

Tuulijk kijk ik vanaf mijn eigen standpunt.dat doet iedereen toch(ook al zeggen ze van niet.de mens is egoistisch van aard,zo ook jij en brian)..komt bij dat ik helemaal niet in die onzin geloof die jullie verkondigen.Ik geloof wel dat er een hoop mis is in de psychiatry,maar niet dat ze ons gebruiken voor hun eigen portemenee.Ik ga toch niet mee met iets waar ik geen eens in geloof.En wat is er mis met die mening? :?

• noix

ben het helemaal met je eens edwin,

Lijkt erop dat brain en creat nog steeds psychotisch zijn en overal complotten zien, die er helemaal niet zijn.

groet noix

• Creat

Wel Edwin ik ben blij dat je toe geeft dat je de wereld met een oog ziet dat je niet instaat bent the vechten voor vrijheit alleen is het daar bij vreemt dat je wel meent dat niet alleen de psychiaters aan zich zelf denken maar van mij mag je echt wel pillen vreten als je dat wilt dat is eenmaal een keuse die je hebt in een vrije wereld maar dat je daar bij vind dat mensen die niet vinden dat ze schizofrenie hebben of zonder pillen kunnen moeten zich op overen voor jou prima maar verwacht dan geen medeleven van ons

en wat Noix betref die is duidelijk eens met de stepel die hij heeft gekregen van de psychiatrie en is het daar mee eens dat hij zelf niet wils bekwaam is en dat er voor hem besloten moet worden dan mag het vreemt genoemd worden dat hij meent dat hij over ons kan oordelen : de waarheit is een schaap op vier poten

• Edwin

wat voor concrete bewijzen heb je dan precies dat dit allemaal gaande is..en dan heb ik het niet over een paar vage websites..er is zoveel troep te vinden op i-net dat je er helemaal toereloer van kan worden.

• Creat

Wel Edwin bewijs jij dan maar dat je dingen ziet die er niet zijn of dingen hoort die er niet zijn met andere woorden bewijs jou schizofrenie die je zou hebben dat moeten wij toch ook maar aannemen dat het zo is en ik mag aanemen dat je wel eens van een ERM hept gehoort waar bij de psychiater maar hoeft the vinden en je lot is besegeld bewijzen zijn niet relevant voor hun hiermee word verbloemt dat je in een zoort dictatuur leeft :Creat