nou dat is heel simpel te bewijzen..als je waarnemingen doet die andere mensen niet zien of horen,leid je aan wanen
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsIk ben iemand van de wetenschap, en er is gewoon bewezen dat die medicatie helpt. Als je kiest daar niet in te geloven moet je het zelf weten, je maakt je eigen leven er alleen maar moeilijk mee, onnodig.
Het feit dat jullie je profileren op een schizofrenie forum, doet mij vermoeden dat jullie toch iets zien in die diagnose.
Als je die diagnose afzweert dan vraag ik me af wat doe je hier, jullie zijn toch niet ziek, hebben alleen maar een gave, misschien kun je er wel mensen mee helpen, doe dat dan, misschien ben je wel belangrijk en sta je dichter bij god.
misschien ben je gewoon psychotisch en ZIEK.
noix
Hallo Edwin bewijzen is wetenschap wetenscappelijk gezien kan het net zo goed betekenen dat je de boel bedondert en gewoon zeggen dat je dingen hoort en ziet die er niet zijn net als EM is het niet the bewijzen maar ook niet het tegendeel hoeft waar the zijn tot nu is schizofrenie niks anders dan een verzameling ziptomen
die met het oog word aanschouwt daar is niks wetenschappelijks aan ik wil alleen maar dat je een keus hebt die van jouw is er een van verauwen in medicaatsie en meschien is dat ook wel beter voor jouw alleen is mijn mening dat mensen zo als jij misbruikt worden om niet schizofrenie hebbende mensen kappot the maken als je dat niet gelooft is dat aan jouw : Creat
Voor de duidelijk hijt Noix ik geloof niet in god maar ik vind je behoorlijk kortzichtig dat je vind dat mensen vinden dat ze dicht bij god staan aan schizofrenie lijden ik ben zelf iemand die waarde hecht aan wetenschap maar mag ik je erop wijzen dat de meerder heidt op deze aardbol gelooft in een god of goden
en waarom wij hier op deze forum zijn omdat een forum bedoelt is om meningen the delen als jij geen zin in meningen the delen hebt wat doe jij dan op een forum niet alleen maar klagen hoop ik? all hoort dat er meschien ook bij
Hallo Dolf ,
De doelstelling zal zijn het leveren van het bewijs dat de diagnose schizofrenie en de daarop volgende veroordeling tot het frequent innemen van experimentele medicijnen lijdt tot verslaving, apathie, isolatie en zelfmoorden. De farmacie noemt dit een leefbaar leven. De negatieve ervaringsberichten zijn ondertussen meer regel dan uitzondering dus een normaal statistisch onderzoek (enquete), kan dit beeld wetenschappelijk onderbouwen. Ergens is het ook een schande dat dit nog niet gedaan is. Reden is natuurlijk geld en het geld zit bij de producenten en niet bij de afnemers. Dit is een moeilijke opgave want de psychiatrie kent zwijgplicht dus het in bv onmogelijk adressenbestanden te verkrijgen. Dat hier geen open kaart gespeeld kan worden, is voor mij ook een indicatie dat er meer achter zit dan we misschien op het eerste gezicht denken. D'r komt ook nog meer bij kijken, ik ben van mening dat de levens van veel jonge mensen struktureel kapot worden gemaakt en dat psychofarmaca slechts een maskeringsmiddel is voor het niet in protest gaan. Nu hebben we nog een overheid of regering maar haar invloed neemt drastisch af. Binnen een decennia zie ik komplete overheersing van gezichtslose multinationals en onduidelijke financiele stromen. Dan kan je met je kapotte leven dus nergens meer gaan klagen, wat nu nog wel kan. Daarom kan een forum een goede basis zijn voor of bundeling van krachten en belangen. In principe zijn de problemen van de gebruikers hier van dezelfde grootte. Namelijk het of helemaal of half misleid te zijn door chemische medicamenten. Ik zie veel mogelijkheden voor de geinteresseerden hiervoor onder ons. Laat het maar even weten.
Dat is zo..maar dit hoef je niet als een probleem te zien. Ieder mens heeft van tijd tot tijd wanen, soms veel soms weinig. Het is de vraag hoe de omgeving hierop reageert of het een probleem wordt of niet. De omgeving, heeft geen tijd want iedereen is een productiefactor (werkt) dus jou wanen storen slechts. Dit is een arrogante en domme houding. Het fabeltje schizofrenie is in het leven geroepen om een oplossing klaar te hebben voor mensen die hieronder gebukt gaan. Heb je een periode veel wanen, jonge mensen hebben dit meer dan normaal omdat de hersenen een soort van groeistuip vertonen, dan komt er ook weer een periode dat het minder wordt, of dat je er aan gewend raakt of dat je ermee kan leven omdat het niet meer onverwacht komt. De farmacie misbruikt deze levensfase om mensen hun leven lang afhankelijk te maken van dure drugs met de leugen dat dit nooit weer over gaat. Mensen hebben al miljoenen jaren wanen en onduidelijke onverklaarbare percepties en je kan hier prima mee leven en ook oud mee worden. Ze zijn ook vermakelijk voor je naasten en kunnen visionaire waarschuwingen bevatten.
Ik schrijf hier om dat ik de diagnose ook verschillende malen gekregen heb en er alleen maar om kon/kan lachen. Ik voel me dus erg verbonden met die die dit zelfde lot verkregen hebben, maar om wat voor reden dan ook niet de kracht hebben (gehad) de opgedrongen pillen te weigeren. Ik merk ook hoe het gaat met die die in dezelfde periode ook met mij in behandeling waren en hier word je echt niet happy van. In mijn omgeving (leven) waren altijd veel anderen met ook wanen en visionen en dus weet ik goed hoe je er mee om moet gaan. Leer het waarderen en niet te onderdrukken.
Dat denk ik ook edwin, dit forum is bedoelt voor mensen met schizofrenie of interesse in die diagnose.
Ik geloof ook niet in god, maar ik wilde ff laten zien hoe belachelijk jullie je opstellen, door schizofenie als een complot te zien.
Niet iedereen heeft wanen en het is ook niet normaal om ze te hebben, als je in je psychotische wereldje wilt blijven, doe dat dan vooral, maar zoek dan je contacten idd op het gebied van de anti-psychiatrie.
Er zijn namelijk ook genoeg mensen die de psychiatrie heel serieus nemen.
noix
Noix omdat je er geen speld tussen krijgt begin je wartaal uit te kramen als jij niet met ander denkende mensen kunt leven waarom ga je dan niet op een onbewoond eiland leven daar hoef je alleen je ijgen mening the horen mischien is het comunisme wel wat voor jouw en ja er zijn inderdaat veel mensen die de psychiatrie heel serieus nemen en menen the kunnen bepalen wat goed is voor een andere dat noemt men een dictatuur
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?