Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Club der gespleten zielen

• Brian

Je kan psychiatrie alleen maar serieus nemen als je iets mist in je leven. Voor het moderne kapotte leven is psychiatrie dus een tevredenheidssubstituut. Het wordt tijd dat je je leven terug eist noix, en niet je laatste dans danst naar de pijpen van de pillen draaier. Ik zie schizofrenie niet als een complot. De geest is niet perfect, er bestaat geen spiritueel gemiddelde. Soms ben je up en kun je de wereld eten, maar om je downs als ziekte te veroordelen, DAT neem ik op als een complot. Waarom mag het mij wel goed gaan en niet slecht, vertel het mij! Of krijgen we in de toekomst ook medicijnen om extreem goede buien uittedrogen? Wordt wakker uit je trip. Ps. geniet je waantjes, nu je ze nog hebt. Na tien jaar ghrisperdal gaadet je zo sleched dat je niedeens meer merght dat het je sleched gaat en dus gaadet je dan eigenlijk goed want je klaaged niet dus niemand klaaged.

• Brian

Het enige alternatieve medicijn tegen opgedrongen schizofrenische stoornissen en daaruit voorkomende farmaceutische verslavingen is reparatie van het leven. Een alternatief waar geen doktertje opkomt omdat alleen pillen hardcash zijn. Als de interesse maar groot genoeg blijkt te zijn kan besef snel genoeg tot realiteit leiden. Laat het maar even weten.

• Creat

Ik ken het bestaan van de antipsychiatrie Edwin al stuun ik hun zaak ben ik van mening dat ze nog te veel vertauwen hebben in het rechtsysteem en de poletiek ik ben van mening dat je een groter blubliek moet berijken dat is dan ook een van de reden dat ik nu op deze forum zit maar het is zeker de moeite waard om er eens the kijken :Creat

• pj

Beste,

Je titel doet mij pijn.

Je gelooft toch niet echt dat je ziel gespleten is? dit zou heel ernstig zijn en is nog nooit door een psychiater waargenomen. Schizofrenie bestaat niet ( zie lawrence stevens jd ) de enige plaats waar juridisch schizofrenie niet bestaat is de kerk.

PJ