Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Gedwongen opgenomen met ibs.

• Creat

Tot er iemand jouw een IBS wil geven dan spreek je wel anders Tom want dat kan jouw ook over komen bewijs maar eens dat jij geen psychoze hebt je scrijft op een mannier waar ik op uit kan maken dat je veel van vrouw houdt zou je dan niet liefer de mogelijk hijt hebben om zelf voor haar the zorgen ik doe dat ook voor mijn vrouw ik vind het vreemd dat je het niet zien aankomen niemand word zo maar op de ene dag in de war er zal toch echt wel een oorzaak zijn the vinden ik wil nog opmerken dat je niet verbaast moet zijn dat later blijkt dat ze in de psychiatrie nog slechter aantoe word gemaakt : Creat

• anneke

Ik ben blij dat de rechter de rm een woensdag heb uitgesproken voor mijn zoon .

Het was thuis een onthoudbare situatie last van goden at niet meer en ook niet te berei,ken.

Maar voor een psychiater een rm aanvraagd nou dan ben je zelf aan het einde van je latijn.

En dat was ik ook en ben ik nog steeds.

Dus mensen van de hulpverlening voel je niet schuldig jullie zijn onze redders in nood.

Nu dat hij weer ietsje opknapt ziet hij dit zelf ook in want hij zei vanavond nog mam ik ben hier beter als thuis en zit dus nu op een gesloten afdeling van een psychiatrischziekenhuis.

Anneke

• Creat

De een zijn brood is de andere zijn dood

• anneke

hoezo dood

Mijn zoon gaat weer leven en heeft een eigen mening.

Gelukkig weliswaar stront eigenweis maar zit niet meer als een dood vogeltje op de bank

Groetjes Anneke