Valt dwang behandeling tegen iemand zijn wil die van mening is niet psychotichs of schizofrenie heef onder hersen spoelen Graag hoor ik jullie mening hier over behalfe van Anneke en sytse
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsJammer voor je maar je krijgt in ieder geval wel een antwoord,
mijn mening is als hier al iemand gehersenspoeld is ben jij het wel.
Iemand die zulke domme uitspraken doet over een heel serieus onderwerp
en niks anders te vermelden heeft dan kom met bewijzen vraagt om zo'n antwoord.
En nog een ding wil je bewijzen ga naar die mensen die daar ziek zijn en opgenomen liggen in een ziekenhuis spreek patiënten misschien kun je er iets van leren, of stap naar de verpleging, mocht dat in je vermogen liggen.
een goede morgen, en een prettige zondag verder.
☺
Angst is een slechte raadgever Creat,
zegt alleen al heel veel over de persoon.
Met angst kom je niet zover je kruipt in je schulp
je durft niet meer de weg op, je ziet overal waanideeën die er niet zijn.
Jammer voor je je maakt het alleen maar moeilijker voor jezelf
openheid biedt meer perspectief dan je bekrompenheid.
☺
Onder hersen spoelen, versta ik radio, televisie, boekdruk, internet en reclames waar je overladen wordt met de zelfverheiligende boodschap, neem tot U. Doe wat U is. Dat is dus niets als niemand je dat ooit uitgelegd heeft. Het ego heeft maar zeer beperkte reproductie capaciteiten. Desondanks is het toch, voor het moment nu, netzogoed interessant wat er uit die van anneke en sytse tevoorschijn komt, als uit die van creat. Laat dus maar vloeien.
En Sytse hoe is het weer in china ik had wel verwacht dat jullie toch wel zauden reager op deze topic en daar mee bevestig je mijn iedee over jullie en dat is geen respect hebben voor een ander laat staan een andere zijn iedeen Brain heeft Anneke welge respecteert om niet the andwoorden op Anneke zijn topic als je zo recht lijnig bent als jullie heeft het wijnig zin om op een forum the gaan waar nu eenmaal mensen met verschillende ideen zijn wat gewoon is in een democratsie
wat jij nu aangeeft is geen democratsie willen maar een rectlijnige een leven viesie namelijk dat van de psychiatrie wie daar van af wijkt maakt in jou ogen domme opmerkingen over het laatste schijn je niet the kunnen bedenken dat ik wel eens verpleging heb gesproken ook ken ik dieverse mensen met de stepel schizofrenie
en andere mensen met zo genaamde stoornisen met uilopen de miningen over dit onder werp en een prettige zondag verder in China
Niet van jou Sytse maar bij de vraag of ik zelf ombewijzen heb gezocht ja dat heb ik wat men bewijzen noemd steld wetenschappelijk niet veel voor men is niet veel verder gekomen dan procenten onderzoek waar van slegts een aantal zijn uitgevoert versprijt over de wereld aangenomen dat je slim bent weet je vast wel dat procenten onderzoek zeer onbetrauwbaar metode is vooral als deze uitgevoerd word door psychiaters die nu eenmaal afhankelijk zijn van het bestaan van zo genoemde stoornissen
er zijn dan medere wetenschappers die deze metode van procenten onbetraubaar vinden het druist dan ook tegen de Chaos teorie in namelijk in een parralelle wereld zau het best mogelijk kunnen zijn dat daar iedereen met halucinaatsies om loop en wie dat daar niet heeft voor behandelt word
Gene bewijzen er word beweerd dat er binnen enkele tiental jaren er bewijzen zal voor worden gevonden tot nu toe zijn er slegts een aaname aantal gene gevonde die er meschien mee the maken hebben maar goed er over na gedacht the hebben bij mezelf kan het net zo goed betekenen dat er gewoon meer mensen worden opgesloten met bepaalde genen wat nog niet bewijst van het bestaan van schizofrenie en dat geld ook voor de andere onderzoeken als het niet in het bloed is the vinden bestaat zeggen internisten hopelijk heb ik hier mee je vraag
be andwoord
Go is het toch mogelijk dat iemand zonder hummor kan lachen nau dan weet ik dat ook weer wie de bal kaatst kan de bal terug verwachten Anneke je verwijt mij wat je zelf ook doet als iemand je mening niet deelt dan roep je meteen hoe zwaar je het hebt en over gebrek aan medeleven voor jou vraag je voor je Anneke ga je ook zo met je zoon om als die er een andere mening op na houdt dan jij
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?