Wat je zelf ondervonden hebben dat is echt
of zie ik dat verkeerd.
☺
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsHallo Ruba dat bepaalt zoms de maatschapij of omgeving waar het hier omgaat is dat de psychiatrie dat meent the moeten pepalen Normale denk patroon of zo gezegt word door je opvoeding bepaalt en de cultuur waar in je leeft daarbij stopt het niet maar dat hoef ik niet uit the leggen voornamelijk word met hersen spoelen bedoelt andere denk patroon overnemen dan waar je vandaankomt meestal met drang of ijsen het toe dienen van medicaatsie tegen wil in en isoleren komen dan ook in mijn optiek over een met drang en ijsen van een bepaalde denkpatroon zelf vind ik dat je dat zelf moet bepalen als dat bij jou het geval is ik hoop dat je hier wat aan hept : Creat
wat denk je zelf als je moet leven met iemand die schizofrenie heeft,
neem dan van mij aan dat je een groot incasseringsvermogen moet hebben,
En zielig ben ik niet maar heb het wel zwaar dus even goed lezen wat ik zeg.
Bovendien mijn zoon deelt zelden mijn mening vandaar dat hij zo ziek is gworden,
Maae goed daar kan je lang en kort over praten maar een bericht plaatsen met ik wil geen antwoord van anneke en sytse slaat helemaal nergens op.
Anneke
Nau schat als jij denkt dat je het zwaar hebt gehad ik ken mensen die het veel zwaarder dan jou hebben gehad mensen die kappot zijn gemaakt door de psychiatrie die jaren zijn wijs gemaakt dat ze medichijnen moesten slikken die nu zonder lopen geestelijk zij gemollesteerd door de psychiatrie die dieverse zelf moorden hebben gepleegt veroorzaakt door antidepresie middelen ziek gehouden
door die middelen
als jij dat meent dat je zoon zelden je mening deelt en daar door zo ziek is geworden dan moet je niet schrikken dat hij niet meer uit de psychiatrie wil dan gaat mijn medeleven alleen uit naar hem en niet naar jou op het laaste wat je schreef je bent zelf op die toor begonnen en valt nu in herhaling maar inderdaat het slaat nergens op dus ga je gang Anneke om op deze topic the reageren
Allereerst noem me geen schat want dat zijn er maar weinig die mij zo mogen noemen.
En het volgende hoe weet jij nou hoe zwaar ik het heb gehad.
Maar goed ik eindig nu deze discussie met jou want je schijnt niet goed te kunnen lezen wat andere schrijven en alleen maar naar je eigen verhaaltje te luisteren.
Anneke
Een vraagje wat zou er gebeurd zijn met die mensen als ze geen psychiatriese hulp zouden gekregen hebben.
Goed ik weet dat die medicatie allemaal bijwerkingen hebben ik weet dat het troep is ik weet dat het lichaam er op d 'n duur aan kapot gaat.
Maar wat gebeurd er met deze personen zonder die hulp heb je daar een antwoord op?
☺
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?