Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Wat helpt jullie?

• ruba

Jeetje Luuk en jij bent psycholoog????

Ach ja, zijn natuurlijk ook geen übermenschen.

• Brian

Misschien heb je we gelijk, of je nou met een jaguar het ravijn in rijdt of met een fiets met zijwieltjes..het resultaat blijft hetzelfde. Ik worstel dan ook zeer met de vraag of het aan de noodrem trekken nog wel zin heeft als de trein al niet meer te stoppen is. Wel heb ik nog een partij nieuwe actuele wapenfeiten die al de voorgaande in hun ongeloofwaardigheid zullen overtreffen. Helaas ben ik nu ook teveel getroffen door noodzakelijke dagelijksheden, dit terwijl de signalen tot bevestiging in exponentiele mate binnenkomen. Ik snap niet dat anderen niets hiervan merken? Hoe kun je je eigen eventuele schizofrenie in prioriteit hoger stellen dan het voorgenomen geplande? Nog even en ik doe ook alsof ik nog niet fietsen kan. De grote spirituele reset was ook alleen mogelijk bij het bestaan van collectieve individualiteit. Als er nog verbindingen blijken te bestaan die wel geloven in klokkenluiden en hun eigen ego nog kunnen verlaten voor het onze dan kunnen zij zich nu bekendmaken. Niet dat ik nog het risico moet lopen ook als schizofreen bestempeld te moeten worden.

• Luuk

Snap je opmerking niet echt! Als t over Brian gaat… Lijkt mij een erg slimme kerel. Gebruikt mooie schrijftaal en filosofeert er goed op los. Zou ik geen opmerkingen over hem mogen maken omdat ie psychotisch is? En waarom dan niet? Is gewoon volwaardig mens wat precies weet wat hij doet en schrijft. Denk dat Brian meer aan mijn geklaag tegen hem heeft dan de nietszeggendheid van anderen.