heeft er iemand van jullie borderline of schizofrenie ?
heb zelf borderline gehad maar ben denk ik genezen ..
groetjes
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsCindy ,
Fijn dat jij je beter voelt.
Het is heel goed mogelijk om van een handicap zoals Borderline te “genezen” , denk ik.
Je hoort dat wel vaker over Borderline.
Ik heb geen Borderline . Ik heb al 5 onderzoeken gehad . Ik heb ook geen schizofrenie.
Hoe komt het dat je denkt dat je bent genezen , als ik vragen mag ?
Is het zo dat je je minder leeg voelt en je stemming stabieler is ? Heb je ook meer zelfvertrouwen en vertrouwen in mensen ?
groetjes Martijn.cindy schreef:
>
> heeft er iemand van jullie borderline of schizofrenie ?
> heb zelf borderline gehad maar ben denk ik genezen ..
>
> groetjes
Ik heb een vraag over schizofrenie, De oom van mijn vriendin heeft er een extreme vorm van. Hij hoort stemmen en ziet overal lintjes en kinderwagens. Ook word hij achtervolgt door zijn oude werkgever. Nou is het probleem dat hij niet de deur meer uitdurft. En dat de stemmen hem zeggen dat hij zijn vrouw en zichzelf moet vermoorden. Hij heeft de laatste tijd steeds meer van die crisissen en toch wil hij niet worden opgenomen. Kan je dit niet gedwongen laten doen?
Wil hier even op reageren….denk je dat ze wat doen??!!! Hij zou eerst iets ernstig moeten doen bij zichzelf of iemand anders, dan gaan ze pas aktie ondernemen! Ik spreek hier uit eigen ervaring…meerdere malen heeft mn man destijds me na gezeten met een mes of ander voorwerp…nee ze kwamen niet hoor, had het niet snel genoeg gemeld!! Nee pas toen mn man was vermist,ik na de politie….nee ze konden niks voor me doen!! IK hem notabene zelf heb terug gevonden in zuid-spanje toen zeiden,ok… we nemen hem op…hij was namelijk aan uitdrogen…een vorm van zelfmoording…..dus toen pas volgde een opname…Dus het enige is…hem uit de tent te lokken…hopen dat er niets gebeurd!!! En dan meteen crisisdienst en politie bellen!!! een tip, licht van te voren de crisis maar even in…zijn ze er te minste van op de hoogte!!! Mocht je nog vragen hebben, laat t me weten!!! Groetjes
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?