Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Stemmen in je hoofd? Lees dat dit!

  • Hetty

    Beste Bonnie,

    Helaas werkt deze link echt niet en wil ik je vragen om z.s.m. op mijn emailadres je gegevens te plaatsen,zodat ik met je in contact kan komen.

    hetty_voeten@hotmail.com

    Hartelijk bedankt, m.vr.grt. Hetty

  • peco

    Beste Bonnie ,

    Ik kamp al ruim 1 jaar met het probleem ! Als je me kunt helpen , dan hoor ik het graag .

  • Bonnie

    Hallo Peco,

    Je kunt een email sturen naar info@shepz.nl dan zal ik vandaaruit antwoorden.

    Groetjes Bonnie

  • Bonnie

    Hallo Ocep

    Je kunt een mailtje sturen naar info@shepz.nl dan zal ik vandaaruit antwoorden.

    Groetjes, Bonnie

  • Asha dubois

    Lieve Bonnie, ik heb je stuk gelezen op de site van stemmen horen in je hoofd. Nu is mijn dochter zo een patiënt. Diagnose schrizofenie met heel veel pillen proberen onder controle te houden. Zij hoort stemmen die haar opdracht geven zoals je mag niet eten want je hebt al gegeten. Zij wordt er zelfs gek van. Reageert ik wil ze niet horen, ik wil hiervan bevrijd worden. Ik ben bij vele mediums geweest maar nog steeds geen resultaat. Ben zelfs opgelicht geweest door een Afrikaan die mij beloofd had dat het over zou gaan. Hij veel geld afgetroggeld bij mij. Ik heb zelfs geld geleend bij andere mensen omdat ik heel graag mijn dochter wil helpen. Nu ik je stuk gelezen heb, wil ik heel graag in kontakt met je hebben. Als ik het goed gelezen heb kan je haar helpen gezien de symptomen die zij heeft. Ik herken zoveel in haar, wat jij allemaal benoemd. Zij verblijft in een ggz instelling en is 2 dagen per week thuis. Ik probeer zoveel mogelijk haar mee te betrekken in ons dagelijks leven, maar dat valt niet mee. Zij slaapt dan ook overdag. Buiten wil ze niet omdat zij denkt dat de mensen vermomd zijn. Dagelijkse bezigheden belemmerd haat hierin.zou je aub zo snel mogelijks iets laten weten.. Met vriendelijke groet

    Asha

  • emma

    ik heb bonnie gevraagd mijn moeder te helpen en ze zei dat ze dat kon. Mijn moeder heeft last van stemmen in d'r hoofd. Ik heb aardig wat geld betaald maar het helpt niet. Dus mensen niet geloven. het is echt zonde van je geld.

  • erica

    Beste Emma, misschien dat ik je moeder kan helpen, zie o.a. www.stichtingweerklank.nl

    groetjes

    erica

  • Bonnie

    emma Schreef:

    ——————————————————-

    > ik heb bonnie gevraagd mijn moeder te helpen en ze

    > zei dat ze dat kon. Mijn moeder heeft last van

    > stemmen in d'r hoofd. Ik heb aardig wat geld

    > betaald maar het helpt niet. Dus mensen niet

    > geloven. het is echt zonde van je geld.

    Hallo Emma,

    Ik lees dit net, maar jouw naam zegt mij helemaal niks, net zo min als dat ik je moeder behandeld zou hebben.

    Ook tussen mijn emails is niks terug te vinden van ene Emma.

    Wel weet ik dat er nog iemand mensen behandeld die Bonny met “y” heet. Ben je daar misschien mee in de war?

    Kan me gewoon niet voorstellen dat het over mij gaat, omdat ik altijd na de behandeling contact met mensen houdt en zou er iemand zijn (wat bijna nooit voorkomt) die nog iets hoort of denkt te horen, dan doe ik de behandeling opnieuw om ook het laatste restje te verwijderen.

    Je kunt mij een email sturen naar: spirituele_hulp@live.nl want ik zou graag willen weten waar dit over gaat.

    Met vriendelijke groet,

    Bonnie

  • Bonnie

    Bonnie Schreef:

    ——————————————————-

    > emma Schreef:

    > ————————————————–

    > —–

    > > ik heb bonnie gevraagd mijn moeder te helpen en

    > ze

    > > zei dat ze dat kon. Mijn moeder heeft last van

    > > stemmen in d'r hoofd. Ik heb aardig wat geld

    > > betaald maar het helpt niet. Dus mensen niet

    > > geloven. het is echt zonde van je geld.

    >

    > Hallo Emma,

    >

    > Ik lees dit net, maar jouw naam zegt mij helemaal

    > niks, net zo min als dat ik je moeder behandeld

    > zou hebben.

    > Ook tussen mijn emails is niks terug te vinden van

    > ene Emma.

    > Wel weet ik dat er nog iemand mensen behandeld die

    > Bonny met “y” heet. Ben je daar misschien mee in

    > de war?

    > Kan me gewoon niet voorstellen dat het over mij

    > gaat, omdat ik altijd na de behandeling contact

    > met mensen houdt en zou er iemand zijn (wat bijna

    > nooit voorkomt) die nog iets hoort of denkt te

    > horen, dan doe ik de behandeling opnieuw om ook

    > het laatste restje te verwijderen.

    > Je kunt mij een email sturen naar:

    > spirituele_hulp@live.nl want ik zou graag willen

    > weten waar dit over gaat.

    >

    > Met vriendelijke groet,

    > Bonnie

    En nog steeds geen reactie ontvangen. Of dit is een rare grap, of met de verkeerde in de war.

    Maar wel jammer dat je op deze manier mensen op het verkeerde been zet.

    Groet, Bonnie

  • Justin

    Hey, Ik heb inderdaad ook zoiets soort gelijks (gehad).

    Ik ben vroeger heelveel gepest op school, veel mishandeld ook door mijn medeleerlingen zowel tijdens als na schooltijd, nooit was er ook maar een leerkracht die er iets aan deed. Mijn wisten het niet want ik werd altijd bedreigt dat ik niets moest zeggen. Ik weet niet meer hoe het kwam, maar van het een op het andere moment ben ik stemmen gaan horen. Ze leken vertrouwelijk. Alsof het me weer op de been zou helpen. Toen ik in groep zes zat zocht een jongen ruzie met me en begon hij allemaal dingen te zeggen ( weet zogauw niet meer wat) en die stem zei me toen om hem aan te vallen ofzo.

    Ik weet zeker dat voor de gene die dit leest dit heel raar klinkt, ik vind namelijk zelf dat het raar klinkt. Ik heb die jongen toen ook aangevallen, iets wat ik normaal gesproken nooit gedaan zou hebben. Ik vloof hem naar zijn keel en besefte eigenlijk na dit incident pas wat ik deed.

    (klinkt zeker allemaal heel ongeloofwaardig) mijn vriendin gelooft “deze bullshit” niet.

    Later ging die stem me een soort van beheersen. het deed me dingen doen zoals stelen. Hele lullige dingen trouwens zoals een knuffel. Naderhand wel weer teruggebracht, natuurlijk weer een hoop gezeik aan mijn broek….

    Toen ik verlieft werd voelde ik me heel jaloers omdat mijn vriendin toen met een andere jongen had. De stem fluisterde me altijd in dat zij nooit zou vallen voor iemand als ik en dat soort dingen. ik zou later in mijn eentje eindigen in de goot enzo. deze (je kan het depressiegolf noemen) heeft 2 jaar bij mij geduurt, het maake me uiteindelijk zo gek dat ik mezelf ging bewerken met een mes (EN NEE IK BEN GEEN EMO). Uiteindelijk is die stem ongeveer een jaar geleden verdwenen, maar af en toe heb ik nogsteeds het gevoel dat het er nog is.

    Vinden jullie dat mijn verhaal klinkt als een of ander bullshit verhaal dan mag dat. Zo voelt het voor mij als ik het schrijf. Ik kan het zelf amper geloven. Is dat raar?

    gr. Justin