Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Stemmen in je hoofd? Lees dat dit!

  • meisje

    mijn oma hoort stemmen wat kan ik hier (simpel) aan doen?

    ik weet niet wat die stemmen zeggen

  • rudy

    Hey Bonnie,

    Ik was zelf slachtoffer van aura filters omdat ik als baby een operatie met narcose heb moeten ondergaan .

    Ik heb met behulp van Yahsua (jesus) oftwel het licht deze geesten bij me vandaan weten te halen . Dit is een groei proces iemand die 1 keer de bijbel leest kan dit niet voor elkaar krijgen. Ik merkte nadat ik de entiteiten had geparreerd en uitgebannen dat een pijnlijke plek op de linkerhelft van mijn hoofd wegtrok (gat in mijn aura?). Sindsdien ben ik stemmen vrij en voel me energie met grote scheuten terugkomen. Ik sta gergegistreed bij de GGZ als schizofrenie hebbende en heb een redelijke dosis orap per dag. Achteraf kom ik er dus achter dat die pillen dus niks doen eigenlijk? .Waarom houden instansies als de GGZ je een zoethoudertje voor en geven ze niet de echte informatie . Ik weet uit onderzoek dat de geestelijke gezondheids zorg zich bezig houdt met mensen die overgenomen zijn door entiteiten. Dit systeem waar in wij leven dekt als het ware zo deze aurafilters en entiteiten die ons niet goed gezind zijn.

  • Erwin Demon

    Beste mensen,

    Mijn naam is Erwin Demon en ik ben 43 jaar oud.

    Nu ben ik een marinier/commando geweest en hoor vanaf 1994 stemmen in mij hoofd.

    Ondanks deze ziekte heb ik 15 jaar ervaring in Finance&control en algemeen management en ervaring in schizofrenie en stemmen horen en psychoses. Ik heb daarnaast ook HEAO-BE en bedrijfskunde aan de universiteit van Nijenrode gestudeerd.

    Ik heb soms stemmen dat het net lijkt alsof mijn gedachten geluisterd worden en dat het de echte mensen zijn die gedachten luisteren.

    De stemmen over mijn carriere zijn dat ik CEO van philips of KLM ,moet worden als een soort soldaat van oranje als de generaal van het Korps Mariniers en uiteindelijk entrepreuneurship en minister president en stemmen over minister van economsiche zaken worden. Verder hoor ik stemmen dat ik een bekendheid of een beroemdheid ben. Zo zou iedereen met elkaar mee zitten te kijken achter de computer en met elkaar daarin zitten te communiceren. Tot op de dag van vandaag vraag ik mijn psychiater nog steeds of het wanen zijn. Absurde stemmen rapporteer ik soms aan de politie.

    Per begin 2012 ben ik live gegaan met mijn bedrijf op website http://ww.marcomduivel.nl.

    Graag wil ik mijn diensten en producten aanbieden door afspraken te maken met mensen of inrichtingen, klinieken en ziekenhuizen en zorg instellingen. Ik ben te bereiken op het volgende emailadres e.demon@chello.nl . Ik mag me met mijn werkervaring een ervaringsdeskundige noemen en kan daarmee mensen helpen met schizofrenie/psychoses en stemmen.

    Daarnaast kan ik organisaties helpen met adviezen en analyses.

    Ik ben te bereiken onder nummer 0625201138.

    Graag kom ik met mensen in aanraking die ik kan helpen.

  • Fabian

    ik heb stemmen in mijn hoofd dat ik de god van de aarde ben en er een zeegodin komt in de toekomst die de wereld gaat aanvallen met water aliens please bonnie reageer hier op of tips of zo

  • Pien

    Ik heb al 2jr geen stemmen in mijn hoofd gehad en toen ik met een meisje gong praten zei ze dat ze ook stemmen had,ze heeft dan ook heel veel littekens omdat ze zichzelf snijd door die stemmen ze gaat dan helemaal weg en alles word zwart en dan beginnen die stemmen. Ze heeft ook een keer een veter om haar nek gedaan om zelf moord te plegen zo erg zijn die stemmen dus en ik krijg er hoofdpijn van en het is niet fijn kun je me helpen???

    P.S ik ben nu 11 jaar

  • Maryse

    Ik heb niet echt stemmen in mijn hoofd,maar altijd kerkelijke liederen.ik heb wel tinititus zou het mischien daardoor komen groetjes Maryse

  • tamara

    heyy, ik had laatst koorts en ik ben echt niet psygische ofzo. maarr ik hoorde me eigen stem in me hoofd tegen mij praten. maaar het is beetje raar ik was zegmaar in discussie met mezelf?

    khoorde me stem 2x.

    kijk kwerd in de nacht wakkerrr en khoorde me stem in me hoofd zo zegge van jaa als jehet zegt snij ik mezelf. en me andere stem erdooorheen zei nee echt niet en die andere stem bleef maar doorgaan? het was echt raar de ene stem zat gwn in discussie met de andere en ik horde beide stemme in me hoofd? maar dat kanm toch niet??

    ik heb dat no nooit gehad ofzo kweet ook niet wat k er mee moett.

  • Glenn

    Ik heb jouw bericht gelezen en herken heel veel bij mijn dochter die stemmen in haar hoofd heeft.

    Ik wil een serieuze afspraak met je maken om haar te helpen.

    Groetjes

    Glenn

  • Erwin Demon

    Beste mensen,

    Nu ben ik een marinier geweest en hoor vanaf 1994 stemmen in mijn hoofd.

    Zo heb ik desondanks 20 ervaring in algemeen management en heb de studies HEAO en universiteit Nijenrode afgerond.

    Ik heb stemmen over mijn carriere en over het feit dat ik een bekendheid zou zijn en mensen mijn gedachten luisteren en met mij mee zitten te kijken.

    Nu heb ik een bedrijf opgezet en behandel mensen met stemmen in hun hoofd door motivatietechnieken en nog wat technieken of methoden.

    Graag kom ik in contact met mensen die schizofrenie hebben of al lang stemmen horen.

    Wellicht kan ik wat voor u betekenen.

    Mijn website is http://www.marcomduivel.nl.

    Graag verneem ik uw reactie

    Met vriendelijke groet,

    Drs. Erwin Demon

    Nijenrode

  • hendrik

    BREAKING NEWS,

    Als je stemmen hoort kun je testen of ze van binnen in je of van buitenaf komen, Als ze van buiten af komen ben je waarschijnlijk slachtoffer van Ultra Mind Control.

    Stemmen van buiten af kun je tegen houden door normale schuim

    oordoppen met een laagje zilverpapier en een laagje plastic in je oren te doen. En een Alu hoedje maken van zilverpapier,

    Het klinkt een beetje belachelijk, maar er wordt gebruik gemaakt van EMP golven.

    Zie ook de Documentaire van Jesse Ventura

    http://youtu.be/18PtOXrzDVE

    of deze regel invoeren in You Yube

    Conspiracy Theory with Jesse Ventura Brain Invaders S03E07