Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Stemmen in je hoofd? Lees dat dit!

  • Edwin

    Jezus is dood en god bestaat niet.. dus hoe moeten die je helpen?

  • Sarah

    Hallo Bonnie,

    ik zie dat je heilig gelooft in wat je doet. En dat is mooi.

    Ik heb het idee dat er meer is, dan wat we zien. Wat jij doet en aanbied, dat bestaat, en ik wens je succes!

    Wat ik wel gezegd wil hebben, is dat schizofrenie of aanverwante stoornissen, wetenschappelijk bewezen is.

    Dat wil zeggen dat als er mensen zijn met deze diagnose, ze niet bij je terecht kunnen voor genezing.

    Omdat deze mensen kwetsbaar en misschien soms wanhopig zijn, denk ik dat je juist hier ‘adverteert’.

    Er zijn veel andere fora voor op spirituele sites, een domeinnaam is ook makkelijk gekocht.

    Deze mensen hebben medicijnen nodig. Je mag niet vertellen dat je ze ‘ergens vanaf’ kunt helpen,

    want dat geeft hoop. Dat is zelf strafbaar volgens de letter van de wet.

    Ik ben ook een beetje bezorgd voor de regelmatige poster Rudy van Etten. Waar is de GGD! Hij zou in behandeling moeten zijn en daar moeten wonen!!!! Ik denk er over om contact op te nemen met de instanties in zijn nabijheid, hij heeft zijn adres telkens weggezet, dus dat is makkelijk. Hij lijkt me eenzaam en enorm in de war. Hij stuurt goedbedoelde adviezen rond, sport, koop je schoolboeken, blijf gezond en beweeg…… Een jongen met een goed hart.

    Waarom typ ik dit? Omdat ik je feedback geef, ik ben maar een simpelere internetter en stuit op dit prikbord.

    Niets meer of minder.

    Hartelijke groet, Sarah.

  • michael

    hallo mijn zusje heeft daar ook vaak last van dan moet ze dingen doen van die stemen en soms hebben we dan ook nog maar net geluik dat we er optijd bij zijn wat kunnen we aan doen

  • ------

    Mijn dochter heeft ook stemmen in haar hoofd en ze wordt er heel moe door.

    Wat zou ik of wat zou er aan gedaan kunnen worden?

  • Danny van Strien

    Geachte heer mevrouw Bonnie

    Het klopt helemaal wat u zegt Ik heb zelf ook stemmen in mijn hoofd

    en je komt er maar niet vanaf het beheerst gewoon je leven Kwam ik er maar

    vanaf Het heeft te maken met schizofrenie ook heb ik veel last van Psychose,s

    dat heb ik gekregen doorwat de mensen mij hebben aangedaan in het leven

    De Trauma,s zijn te erg om op te schrijven komt het ooit nog goed denk ik weleens

    bij mezelf het gevoel zit veel te diep het zit allemaal te diep weggedrukt van binnen

    De sleutel heb ik nog steeds niet gevonden angst stoornissen krijg ik nog steeds

    Je leeft elke keer in onzekerheid Ik heb al zoveel therapieen ondergaan maar het blijft gewoon

    Bij stemmen in je hoofd krijg je inderdaad de volgende klachten wat u zegt

    -Paranoide zijn

    - Snel aangebrand zijn

    -Je leeg voelen

    -Depressief

    -Zware Stress

    -Nachtmerrie,s

    -Je afzetten tegen verschillende dingen

    -Zelfmoord gedachte,s en neigingen

    -Nare Gedachte,s

    -Stemmen horen

    Vriendelijke Groeten Danny van Strien

  • anoniem

    hoeveel kost zo een sesie dan?

  • Jan

    Mijn dochter heeft al12 jaar problemen.Zelfmoord opdrachten, snijden, branden enz. Nog steeds wordt ze niet goed behandelt. Slechts opgesloten en wordt er gewisseld van medicijnen. Niets lijkt te helpen.

    HELP!!!!!!!

  • Robert

    Beste Bonnie,

    uit het voorgaande lijstje herken ik wel tien van de dingen die je opsomde wanneer je stemmen in je hoofd hoort.

    Ik zocht een antwoord op mijn vraag: wanneer hoort iemand stemmen, wat is dat eigenlijk?

    Zodoende ben ik via Google hier terecht gekomen.

    Inmiddels heb ik wederom weer hulp gezocht maar ben nu wel erg bezig met wat er nu allemaal met me gebeurt.

    Het is enerzijds confronterend en anderzijds geeft het je een gevoel dat je net de enige bent.

    Robert.

  • Bonnie

    Ik zag dat er een aantal berichtjes aan mij gericht zijn van verschillende mensen.

    U kunt mij misschien beter even een mailtje sturen naar spirituele_hulp@live.nl

    Dan kan ik op uw vragen ingaan en deze discreet beantwoorden.

    Met vriendelijke groet,

    Bonnie

  • radjen

    hallo, heb een broer die ook stemmen hoor. Het wordt denk ik steeds erger. Want hij denkt nu aan zelfmoord denk ik. Hij wordt nu verzorgt in een kliniek, wat kan ik verder doen.

    graag uw reactie

    m.v.g Radjen