Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Stemmen in je hoofd? Lees dat dit!

  • Roel Janssen

    hallo meneer/mevrouw

    ik heb sinds 3-4 dagen geleden iets heel raars gedroomt

    ik stond in een lege grijze kamer, alles om me heen was grijs

    voor me stond een naakte vrouw die even lang als mij is (1,84 m) ik vond haar heel erg aantrekkelijk

    ze liep op me af waarop ik zei: wie ben je ?

    ze antwoorden niet, ik ontdekte dat ik ook naakt was

    ze stond in middels vlak voor me ik zeg weer:

    he ! ik vroeg hoe je heet !

    zij fluisterd in mijn oor:

    ik heet Roel (zo heet ik dus, en zij blijkbaar ook !)

    ze geeft me een kniestoot tussen mijn benen

    ik werdt wakker helemaal aan het zweten, pijn tussen mijn benen als of er ook echt iemand mij een knietje had gegeven, ik rol mijn bed uit, ga naar de wc waar ik onderweg nog ben gevallen en heb moeten overgeven, k was leeg van binnen dus er kwam niks gelukkig, de rest van de familie lag nog te slapen

    de volgende dag kreeg ik weer de zelfde droom, wat ik hel raar vind want ik heb nog nooit in mijn hele leven 2x de zelfde droom gehad, raar genoeg heb ik in deze droom alles kunnen doen, ik had totale controle over mij zelf en wat ik wou zeggen, wat ik andres nooit heb tijdens een droom. deze keer hadden we beide gewoon kleren aan, ik vroeg waar zij vandaan kwam, ik ga het volgende stukje gewoon even mij afwisselen met haar anders wordt het een lang bericht:

    waarom ben jij hier ? wat is dit ? dit is jou gedachten, waar ik al je hele leven zit. maar hoe kan dit dan ? wij zijn 1 persoon jou gedachten zijn mijn gedachten. maar waarom ben jij dan een vrouw en heet je roel ? we hebben altijd al eens afgevraagt hoe het zou zijn als we een vrouw waren. waarom zeg je “we” nou opeens ? jij bestaat niet ! wij zijn 1 persoon, ik besta al sinds je voor het eerst over je zelf ging denken in een ander geslacht…… ok, maar als ik een operatie zou nemen, dan zou ik ook mijn naam veranderen, hoe heet jij dan ? wij heten Rachele, dat is de naam die wij allebei hebben gekozen. dat is waar, maar hoe kan ik geloven dat ik mezelf in jou zie ? (ze loopt op me af) dat lidteken boven je hoofd (ze doet haar haren opzij, ik zie dat ze precies het zelfde lidteken heeft als mij) ok, dat is gewoon eng, hoezo ? wij zijn toch gewoon de zelfde persoon ? weet je dan hoe ik aan dat lidteken kom ? (ze legt haar hand op mijn voorhoofd, ik zie me zelf op de badkamer op het randje van het muurtje met mijn hoofd vallen, ik zie bloed aan het muurtje, het is alsof ik voor het eerst mijn verleden kan zien en herinneren, ik zie mijn moeder met de blonde haren die ze toen nog had voordat ze ze liet verven, ik zie mijn broer die toen nog klein was en aan het spelen was met zijn speelgoed toe hij geschrokken naar me keek, Rachale haalt haar hand weg) wow hoe kon dat ? ik BEN jou, alles waar jij niet op deed letten is volgends jou vergeten, maar zonder dat je het zelf wilt is het toch nog onthouden, de opslag in iemands hersenen zijn immers groot, ik ben jou gedachten, waardoor ik deze kan gebruiken zoals net. ok het is raar, maar wat is gister en vandaag dan allemaal gebeurd ? gisteren heb je een meisje gevraagt of ze je leuk vond, ze vond je niet leuk, je zat op dat moment te denken waarom je de afgelopen tijd geen vreindin meer hebt gehad, tijdens de pauze zijn een vriend van je genaamd mike gillesen, woonplaats scheulder, dat je hoogwater had, dat je eens nieuwe broeken moest kopen, op dat moment dacht je: wat een flikker, vandaag heb je over mij vertelt aan iemand die je volledig vertrouwd, een meisje uit jou klas genaamd nina, dat is een goed teken, 4 maanden terug in de kerstvakantie heb je ook met deze persoon over jezelf gepraat en wat je van jezelf vond, de conectie tussen ons is sinds die periode steeds sterker geworden, tot dat je eergister lodgenoten zocht, vanaf dat moment was het verband tussen ons volledig en wordt met de adg sterker……ok dat zijn een hoop antwoorden, hoe kom ik dan aan dit lidteken (ik laat 2 rode plekken op mijn knieën zien) je linker knie is van de brugklas, je was gevallen en raakte je knie op een spijker, de leraren waren aan het twijfelen of ze ons naar het ziekenhuis brachten, aan het eind van de sportdag kwam onze moeder en nam ons mee naar de huisarts die het verder had bekenen, die vlek op je rechter knie is van het basketballen op school, je wou de bal achter een muurtje pakken toen opeens mike te tegen dat muurtje duwde, je hele knie was open en was aan het bloeden, pas tijdends omkleden kwam je er achter, je hebt de rest van de dag met een rode vlek op je spijkerbroek gelopen. ik begrijp nogsteeds niet hoe je dit allemaal weet. wij zijn 1 persoon, 2 is altijd beter dan 1

    nu moet je gaan slapen, morgen moet je fit zijn, want anders stoot je je hoofd aan een tafel terwijl je een potlood wilt oppakken, als je me wilt kan ik het laten zien. zien ? (ze legt weer haar hand op mijn voorhoofd waar ik een potlood zie vallen in het beeldendevorming lokaal, ik raap het op en kijk hoelaat het is: 09:47 ik stoot mijn hoofd, ze haalt haar hand weer weg) dus al die déja vu momenten heb ik allemaal door jou gekregen ? hoe kan dat ? als je meer vragen hebt kun je die het beste maar morgen stellen, je moet nu gaan slapen……..welterusten

    ik wordt wakker om 05:00 ik lig helemaal te trillen van angst van wat er net allemaal gebeurde, ik heb de rest van de nacht niet meer geslapen, vandaag nu ik dit typ heb ik mijn hoofd gestoten omdat ik een potlood wou oprapen en kijk hoe laat het is, het gebeurde in het beeldendevorming lokaal 09:47 het was alsof ik in een baan zat die ik niet stop kon/wou zetten.

    het enge is eigenlijk nu wel er vanaf, ik vraag me nu wel af hoe dit kan ???

    help me aub !

    groeten Roel Janssen

    p.s. sorry voor het lange bericht

  • Roel Janssen

    hallo meneer/mevrouw

    ik heb sinds 3-4 dagen geleden iets heel raars gedroomt

    ik stond in een lege grijze kamer, alles om me heen was grijs

    voor me stond een naakte vrouw die even lang als mij is (1,84 m) ik vond haar heel erg aantrekkelijk

    ze liep op me af waarop ik zei: wie ben je ?

    ze antwoorden niet, ik ontdekte dat ik ook naakt was

    ze stond in middels vlak voor me ik zeg weer:

    he ! ik vroeg hoe je heet !

    zij fluisterd in mijn oor:

    ik heet Roel (zo heet ik dus, en zij blijkbaar ook !)

    ze geeft me een kniestoot tussen mijn benen

    ik werdt wakker helemaal aan het zweten, pijn tussen mijn benen als of er ook echt iemand mij een knietje had gegeven, ik rol mijn bed uit, ga naar de wc waar ik onderweg nog ben gevallen en heb moeten overgeven, k was leeg van binnen dus er kwam niks gelukkig, de rest van de familie lag nog te slapen

    de volgende dag kreeg ik weer de zelfde droom, wat ik hel raar vind want ik heb nog nooit in mijn hele leven 2x de zelfde droom gehad, raar genoeg heb ik in deze droom alles kunnen doen, ik had totale controle over mij zelf en wat ik wou zeggen, wat ik andres nooit heb tijdens een droom. deze keer hadden we beide gewoon kleren aan, ik vroeg waar zij vandaan kwam, ik ga het volgende stukje gewoon even mij afwisselen met haar anders wordt het een lang bericht:

    waarom ben jij hier ? wat is dit ? dit is jou gedachten, waar ik al je hele leven zit. maar hoe kan dit dan ? wij zijn 1 persoon jou gedachten zijn mijn gedachten. maar waarom ben jij dan een vrouw en heet je roel ? we hebben altijd al eens afgevraagt hoe het zou zijn als we een vrouw waren. waarom zeg je “we” nou opeens ? jij bestaat niet ! wij zijn 1 persoon, ik besta al sinds je voor het eerst over je zelf ging denken in een ander geslacht…… ok, maar als ik een operatie zou nemen, dan zou ik ook mijn naam veranderen, hoe heet jij dan ? wij heten Rachele, dat is de naam die wij allebei hebben gekozen. dat is waar, maar hoe kan ik geloven dat ik mezelf in jou zie ? (ze loopt op me af) dat lidteken boven je hoofd (ze doet haar haren opzij, ik zie dat ze precies het zelfde lidteken heeft als mij) ok, dat is gewoon eng, hoezo ? wij zijn toch gewoon de zelfde persoon ? weet je dan hoe ik aan dat lidteken kom ? (ze legt haar hand op mijn voorhoofd, ik zie me zelf op de badkamer op het randje van het muurtje met mijn hoofd vallen, ik zie bloed aan het muurtje, het is alsof ik voor het eerst mijn verleden kan zien en herinneren, ik zie mijn moeder met de blonde haren die ze toen nog had voordat ze ze liet verven, ik zie mijn broer die toen nog klein was en aan het spelen was met zijn speelgoed toe hij geschrokken naar me keek, Rachale haalt haar hand weg) wow hoe kon dat ? ik BEN jou, alles waar jij niet op deed letten is volgends jou vergeten, maar zonder dat je het zelf wilt is het toch nog onthouden, de opslag in iemands hersenen zijn immers groot, ik ben jou gedachten, waardoor ik deze kan gebruiken zoals net. ok het is raar, maar wat is gister en vandaag dan allemaal gebeurd ? gisteren heb je een meisje gevraagt of ze je leuk vond, ze vond je niet leuk, je zat op dat moment te denken waarom je de afgelopen tijd geen vreindin meer hebt gehad, tijdens de pauze zijn een vriend van je genaamd mike gillesen, woonplaats scheulder, dat je hoogwater had, dat je eens nieuwe broeken moest kopen, op dat moment dacht je: wat een flikker, vandaag heb je over mij vertelt aan iemand die je volledig vertrouwd, een meisje uit jou klas genaamd nina, dat is een goed teken, 4 maanden terug in de kerstvakantie heb je ook met deze persoon over jezelf gepraat en wat je van jezelf vond, de conectie tussen ons is sinds die periode steeds sterker geworden, tot dat je eergister lodgenoten zocht, vanaf dat moment was het verband tussen ons volledig en wordt met de adg sterker……ok dat zijn een hoop antwoorden, hoe kom ik dan aan dit lidteken (ik laat 2 rode plekken op mijn knieën zien) je linker knie is van de brugklas, je was gevallen en raakte je knie op een spijker, de leraren waren aan het twijfelen of ze ons naar het ziekenhuis brachten, aan het eind van de sportdag kwam onze moeder en nam ons mee naar de huisarts die het verder had bekenen, die vlek op je rechter knie is van het basketballen op school, je wou de bal achter een muurtje pakken toen opeens mike te tegen dat muurtje duwde, je hele knie was open en was aan het bloeden, pas tijdends omkleden kwam je er achter, je hebt de rest van de dag met een rode vlek op je spijkerbroek gelopen. ik begrijp nogsteeds niet hoe je dit allemaal weet. wij zijn 1 persoon, 2 is altijd beter dan 1

    nu moet je gaan slapen, morgen moet je fit zijn, want anders stoot je je hoofd aan een tafel terwijl je een potlood wilt oppakken, als je me wilt kan ik het laten zien. zien ? (ze legt weer haar hand op mijn voorhoofd waar ik een potlood zie vallen in het beeldendevorming lokaal, ik raap het op en kijk hoelaat het is: 09:47 ik stoot mijn hoofd, ze haalt haar hand weer weg) dus al die déja vu momenten heb ik allemaal door jou gekregen ? hoe kan dat ? als je meer vragen hebt kun je die het beste maar morgen stellen, je moet nu gaan slapen……..welterusten

    ik wordt wakker om 05:00 ik lig helemaal te trillen van angst van wat er net allemaal gebeurde, ik heb de rest van de nacht niet meer geslapen, vandaag nu ik dit typ heb ik mijn hoofd gestoten omdat ik een potlood wou oprapen en kijk hoe laat het is, het gebeurde in het beeldendevorming lokaal 09:47 het was alsof ik in een baan zat die ik niet stop kon/wou zetten.

    het enge is eigenlijk nu wel er vanaf, ik vraag me nu wel af hoe dit kan ???

    help me aub !

    groeten Roel Janssen

    p.s. sorry voor het lange bericht

  • AC drost

    hallo bonnie ik heb je brief gelezen ik heb een zoon die er last van heeft hij heeft ook al in het rembrandhof voor gezeten maar hij wil geen midicijne in neemen er voor heeft de eerste keer zelf moord willen plegen maar dat is gelukkig niet gelukt hij heeft twee keer in het rembrandhof gezeten een keer was hij een sigaret buiten roken is toen weg gelopen na twee weken hebben ze hem terug gevonden tegen de belgieze grens aan onder in een flat lach die in elkaar gekropen hij wis niet hoe die daar was gekomen hij zij dat die achter na werd gezeten ik was bij dat hij weer terug was maar iedere keer als hij weer naar huis mach neemt hij ze medicijne niet in hij zegt daar word ik alleen duf van die medicijne maar nu is het zo erg dat hij de heele boel kapot heeft geslaagen bij zijn eigen thuis hij doet geen was meer ik weet nu niet meer wat ik er verder mee aan moet met hem ik was op viziete bij hem en de ene keer praat die gewoon tegen mij en de andere keer begint die weer hart te schelden tegen personen die hij ziet en hoort ik ben ten einde raat wat kan ik nog meer doen.gr ac drost.

  • Bonnie

    AC drost Schreef:

    ——————————————————-

    > hallo bonnie ik heb je brief gelezen ik heb een

    > zoon die er last van heeft hij heeft ook al in het

    > rembrandhof voor gezeten maar hij wil geen

    > midicijne in neemen er voor heeft de eerste keer

    > zelf moord willen plegen maar dat is gelukkig niet

    > gelukt hij heeft twee keer in het rembrandhof

    > gezeten een keer was hij een sigaret buiten roken

    > is toen weg gelopen na twee weken hebben ze hem

    > terug gevonden tegen de belgieze grens aan onder

    > in een flat lach die in elkaar gekropen hij wis

    > niet hoe die daar was gekomen hij zij dat die

    > achter na werd gezeten ik was bij dat hij weer

    > terug was maar iedere keer als hij weer naar huis

    > mach neemt hij ze medicijne niet in hij zegt daar

    > word ik alleen duf van die medicijne maar nu is

    > het zo erg dat hij de heele boel kapot heeft

    > geslaagen bij zijn eigen thuis hij doet geen was

    > meer ik weet nu niet meer wat ik er verder mee aan

    > moet met hem ik was op viziete bij hem en de ene

    > keer praat die gewoon tegen mij en de andere keer

    > begint die weer hart te schelden tegen personen

    > die hij ziet en hoort ik ben ten einde raat wat

    > kan ik nog meer doen.gr ac drost.

    Hallo ac drost.

    Wat u noemt zijn typisch de verschijnselen die optreden bij het horen van stemmen in een extreme vorm.

    Vaak weten mensen die stemmen horen hoe ze handelen en waarom, en ook kunnen ze het vaak onder controle houden door er niet aan toe te geven. Maar in het geval van uw zoon denk ik dat de stemmen te sterk zijn voor hem en hem op momenten geheel overnemen, zodat hij zelf niet meer weet wat hij doet of zegt. Dat kan gevaarlijk zijn.

    U kunt natuurlijk altijd een afspraak maken voor een behandeling. maar dan kunt u het beste een mailtje sturen naar mijn prive-email: spirituele_hulp@live.nl

    Ik help veel mensen met deze klachten met goed resultaat.

    Groetjes, Bonnie

  • Laura

    Hallo,

    Een goede vriend van mij heeft onlangs aan mij bekend gemaakt dat hij stemmen gehoord. wel bepaald deze van de Griekse god Apollo. Deze stem zegt positieve dingen en niets slechts. Nu heeft Apollo onlangs tegen hem gezegt, morgen spreek ik je over de dochter van Hera, hiermee bdoeld hij mee, zei hij erbij.

    Maar kan dit?!

  • Laura

    Hallo,

    Een goede vriend van mij heeft onlangs aan mij bekend gemaakt dat hij stemmen gehoord. wel bepaald deze van de Griekse god Apollo. Deze stem zegt positieve dingen en niets slechts. Nu heeft Apollo onlangs tegen hem gezegt, morgen spreek ik je over de dochter van Hera, hiermee bdoeld hij mee, zei hij erbij.

    Maar kan dit?!

    Sorry, dat het er misschien 2x instaat

  • pim

    hallo' kan iemand mij helpen? een vriend van mij heb stemmen in zijn hoofd dat hij niet goed genoeg is en de ander keer dat hij iemand aff moet maaken en de ander keer is hij weer gewoon en hij heb ook wel eens stemmen in zijn hoofd dat hij mij. vast moet blijfen houden anders is hij bang dat als ik met een ander iemand om gaat dat ik zijn vriend dan niet meer ben maar ik heb vaak aan hem uit gelegt dat ik zijn vriend gewoon blijf wat er ook is en geburt.maar tog is hij daar bang voor. kan iemand mij om raad geven?

    gr:pim

  • Bonnie

    pim Schreef:

    ——————————————————-

    > hallo' kan iemand mij helpen? een vriend van mij

    > heb stemmen in zijn hoofd dat hij niet goed genoeg

    > is en de ander keer dat hij iemand aff moet maaken

    > en de ander keer is hij weer gewoon en hij heb ook

    > wel eens stemmen in zijn hoofd dat hij mij. vast

    > moet blijfen houden anders is hij bang dat als ik

    > met een ander iemand om gaat dat ik zijn vriend

    > dan niet meer ben maar ik heb vaak aan hem uit

    > gelegt dat ik zijn vriend gewoon blijf wat er ook

    > is en geburt.maar tog is hij daar bang voor. kan

    > iemand mij om raad geven?

    > gr:pim

    Hoi Pim.

    Ik behandel mensen met goed resultaat om stemmen uit het hoofd te verwijderen.

    Het is vaak een kwestie van getreiter door auralifters en/of iets dat zich door trauma's uit het verleden heeft gemanifesteerd.

    Je kunt me altijd een email sturen naar spirituele_hulp@live.nl

    Groetjes, Bonnie

  • marco

    hoi hoi,

    ik ben een verontruste vader van een dochter van 10 jaar die zegt dat ze stemmen in haar hoofd hoort en die zeggen dat ze weg moet lopen en zewil niet meer leven en afgelopen week had ze het voor het eerst over zelfmoord plegen want dan ben ik overal vanaf pap nou dan slaat de wereld onder je vandaan hoor,maar ik weet niet wat ik hiermee aan moet dus ben ik gaan googlen en ben hier terecht gekomen .

    groetjes marco

  • Mary

    Bonnie Schreef:

    ——————————————————-

    > Hallo,

    >

    > Mijn naam is Bonnie, ik heb geen schizofrenie maar

    > kwam via iemand op deze site terecht.

    > Na een aantal berichten te hebben gelezen besloot

    > ik dit te plaatsen.

    >

    > Ik behandel regelmatig mensen die stemmen horen in

    > hun hoofd.

    > Het zijn vaak mensen met de diagnose

    > ‘schizofrenie’ maar ook zijn het vaak mensen die

    > deze diagnose nog niet hebben, en zelfs kinderen

    > die gedragstoornis vertonen door het horen van

    > stemmetjes.

    > De behandelingen zijn steeds met goed resultaat -

    > en zonder terugval.

    >

    > Ik zal een aantal symptomen neerzetten die ik

    > tegenkom bij mensen die ik behandel en misschien

    > herken je dit.

    >

    > - je vreemd voelen

    > - alsof je hoofd niet van jezelf is

    > - wisselende stemmingen

    > - kort lontje

    > - dwangmatige handelingen

    > - paranoïde zijn

    > - gedachtes die beïnvloedt worden

    > - je afzetten tegen mensen die het goed met je

    > voorhebben

    > - akelige gedachtes/dromen hebben

    > - denken aan zelfmoord (of je ertoe aangezet

    > voelen)

    > - natuurlijk de stemmen die je hoort

    > - stemmen die je dingen willen laten doen die je

    > ‘zelf’ nooit zou doen

    > - stemmen die je uitlachen

    > - stemmen die constant met je in discussie gaan

    > - stemmen die met elkaar in discussie gaan

    > - en zo kan ik nog tal van voorbeelden opnoemen

    > maar voor iedereen is dit anders uiteraard.

    > Ook heeft men vaak een andere gezichtsuitrukking,

    > ogen die donker worden, agressief of star staan en

    > vooral dof.

    >

    > Bij kinderen uit het zich vaak in gedragstoornis..

    > ze beginnen te schelden, te vloeken, mensen uit te

    > schelden en vaak zelfs hun ouders, broertjes,

    > zusjes, oppas enz te slaan en te schoppen. Ik heb

    > al gevallen meegemaakt waar een kind van beneden

    > de 10 jaar zo sterk als een beer leek te zijn en

    > meubelstukken verschoof of grommend heen en weer

    > over de bank kroop en tegen mij riep: Ik haat je!

    > Achteraf was van dat haten geen sprake meer maar

    > vonden ze me lief… hihi.. het waren ook niet de

    > kinderen die mij haten, maar de stemmen die zich

    > verzetten, die zich bedreigd voelden omdat ze

    > wisten dat ze aan het korste eind gingen trekken.

    >

    >

    > Nu zal ik vertellen wat ik tegenkom bij mensen met

    > schizofrenie/stemmen in hun hoofd.

    >

    > In alle gevallen die ik behandel zijn het

    > auralifters, ook wel eens obsessors genoemd.

    > Dit zijn entiteiten (geesten) van lagere sferen

    > die zich in iemands aura vastzuigen op een moment

    > dat deze persoon niet lekker in zijn vel zit.

    > (straks ga ik in op de oorzaken)

    > Een auralifter kan alleen zijn of met meerdere..

    > soms hebben mensen het niet meteen in de gaten,

    > het sluipt er als het ware beetje bij beetje in en

    > het gaat van kwaad tot erger.

    > Het kan bij stemmen horen blijven, waardoor iemand

    > niet meer goed functioneert en zich niet meer kan

    > concentreren.

    > Maar het kan ook ergere vormen gaan aannemen,

    > zodat de auralifters de persoon proberen over te

    > nemen en deze zijn ‘eigen ik’ niet meer naar boven

    > kan laten komen en daardoor het gevecht verliest.

    >

    > Waardoor kun je auralifters krijgen:

    >

    > - Soms kan het gewoon vanzelf als je er onbewust

    > voor open staat, maar dit is dan vaak maar een

    > enkele die niet voor ernstige

    > problemen zorgt maar wel iemand zich niet meer

    > lekker in zijn vel laten voelen (weinig energie,

    > hoofdpijn, enz)

    > - Traumatische jeugd (kan zijn van pesten op

    > school, tot scheiding van ouders, overlijden van

    > een geliefd persoon, incest,

    > mishandeling, geconfronteerd met huiselijk

    > geweld, veel verdriet als kind, enz)

    > - Langere periode van verdriet of depressie

    > - Langere tijd van ziekte, ongeluk gehad, buiten

    > bewustzijn geweest, of narcose gehad.

    > - Glaasje gedraaid vroeger (geesten oproepen)

    > - Ook drugs is een grote boosdoener, met name het

    > snuiven van speed is een lokmiddel voor

    > auralifters, ook al ben je hier

    > mee gestopt inmiddels.

    > - Ook anders verslavingsvormen kunnen oorzaken

    > zijn

    > - Ook het ‘denkbeeldige vriendje’ van vroeger kan

    > zijn rol zijn blijven spelen.

    > - In een huis kunnen ook entiteiten ronddolen die

    > zich aan je aura gaan vastkleven (huis zuiveren is

    > daarom ook altijd

    > noodzakelijk - ook na een behandeling)

    >

    > Het komt erop neer dat iemand om wat voor reden

    > dan ook een langere tijd niet lekker in zijn vel

    > zit, dat kan door bovenstaande oorzaken komen,

    > zijn/haar aura dun wordt en zelfs gaten gaat

    > vertonen. Dan ben je een lokaas voor entiteiten

    > die zich in je aura kunnen vastzuigen en zich als

    > een parasiet met jouw energie voeden.

    > Deze entiteiten zijn nooit opa's, oma's of andere

    > dierbaar overledenen. Het zijn altijd entiteiten

    > van lagere sferen die niks goeds in zin hebben en

    > mensen proberen aan te zetten tot de meest

    > vreselijke dingen.

    > Zieltjes van dierbaar overledenen kunnen wel eens

    > om je heen hangen, om je proberen te behoeden of

    > om als gids te fungeren maar ze zullen nooit bezit

    > van je lichaam nemen.

    > De entiteiten van lagere sferen kunnen zich

    > voordoen als iemand die het goed met je bedoeld,

    > maar ze misleiden je.

    >

    > Ik hoop dat ik het een beetje goed heb kunnen

    > uitleggen en wie weet zijn er hier mensen die zich

    > hierin herkennen.

    >

    > Voor veel mensen is er hoop om van de stemmen

    > verlost te worden.

    > Het liefste zou ik zeggen voor iedereen, want dat

    > is gebleken bij iedereen die ik behandeld heb,

    > maar toch blijf ik voorzichtig met deze

    > uitspraak.

    > Het is een behandeling van 1 á 2 uur, en na een

    > week doe ik een nabehandeling van een half uur

    > (indien nodig)

    > Mensen komen bij mij thuis, maar het komt ook voor

    > dat ik naar de mensen toe ga (ook met rede om de

    > andere gezinsleden te checken en het huis meteen

    > grondig te zuiveren van entiteiten en negatieve

    > energieën)

    >

    > Ik weet ook dat veel mensen het moeilijk vinden om

    > dit te geloven, en denken; daar heb je er weer zo

    > een.

    > Dat is iets wat ik me heel goed kan voorstellen,

    > want het klinkt ook te mooi om waar te zijn.

    > Maar ik ben een eerlijk mens en ondanks dat deze

    > behandelingen veel van mij vergen, wil ik toch

    > mensen helpen hiermee.

    > Het is voor mij geen kwestie van willen maar van

    > moeten.. het zou niet goed zijn om hier niks mee

    > te doen terwijl ik al zoveel mensen heb kunnen

    > helpen hiermee, waardoor ze weer hun ‘eigen ik’

    > terug kregen, verlost waren van de stemmen en weer

    > functioneerden in het dagelijkse leven.

    > Ik probeer dus ook niet op deze manier ‘klanten’

    > te krijgen of wat dan ook… ik wil het alleen

    > laten weten.

    > Wat mensen hiermee doen, is aan hun..

    >

    > Zouden er mensen zijn die vragen hebben over hoe

    > een behandeling in zijn werk gaat, of

    > geïnteresseerd zijn dan kunnen ze altijd contact

    > opnemen via mijn email; spirituele_hulp@live.nl

    > (vermeld er wel even bij dat je via deze site bij

    > mij terecht bent gekomen)

    >

    > Met vriendelijke groetjes,

    >

    > Bonnie