Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Uw omgeving is schizo..

• Creat

Laten we onse iedeeen zamen vaten om dat roer the kunnen omgooien een van de mogelijk heden zou kunnen zijn om priveatiseerde psychiatriese self standig hijdt af the schafen om zo het gebrek aan psychiaters the niet the doen ik hoor van u : Creat

• Brian

Yo..Iedereen uitgenodigd! De tijd is hier.

• Creat

Wie zwijgt stemt toe kammeraden maar we hebben jullie stuun nodig om de utopise droom van gelijk heidt uit the laten komen en zo alle schizofren mensen the helpen en dit is mogelijk volgens een commenistis idieaal want dat kan er in slagen om wacht rijen die er voor de psychiatrie zijn the niet the doen om nog maar the zwijgen over het versoepelen van het op kunnen sluiten van mensen met schizofrenie en natuurlijk grates medicaatsie : Creat

• Jason

Hallo,

Kunnen jullie ( CReat en Brian) niet vertellen wat jullie concreet van plan zijn?

Schizofrenen zijn al blij dat ze geholpen zijn met medicijnen,en zitten volgens mij echt niet te wachten op een alternatief (mijn optiek).

Ook ik ben niet blij met al die chemische medicijnen,wat je op latere leeftijd nog eens fataal kan worden,door de bijwerkingen die toe nemen ( klassieke antipsyhotica Haldol,Orap etc).

Graag hoor ik wat 1 van jullie,beide is nog beter :-)

P.s aan Brian : niet in al te ingewikkelde woorden a.u.b

jason

• Creat

Ook wij zijn niet zo blij met de medicaatsie maar hebben onze fout ingezien en zijn berijd om ons op the overen voor het volk wij willen het geven wat het zo graag wil en het zo the verlossen van de schizofrenen en daklozen wij willen onse spieren bundelen om die inte zetten voor het groot psychiatriese idiaal onderandere lijkt mij het een goed plan om geheel Groningen the ontruimen en er alle schizofren en daklozen er the plaatsen

en zo buiten de maatschapij the houden ook zijn wij er voor om mensen gedwongen een oplijding tot psychiater the laten volgen en ze op een normaal arbeiders loon the laten werken en dat geld ook voor de psychiaters die nu al werken want hoe anders kunnen we daatwerkelijk allemaal gelijk zijn concressen in het buiteland die ze vaak volgen zullen dan ook worden afgeschaft want dat is overbodig aangezien er maar een waarheidt kan zijn en we zullen een spechaal team opzetten om door geheel Nederland mensen op sporen waar het vermoeden van bestaat dat ze schizofrenie hebben een passelijke naam voor onze partij lijkt me Nieuw commenist de rest moet nog uit gewerkt worden tot zo ver Kammeraad Jason : Creat

• Creat

Het verbaast mij dat bijna ieder wel klaagt en nu we met zommige eens zijn en hun een oplosing bieden we niets van hun horen om onze iedeen vorm the geven dit geeft wel aan in mijn optiek dat men wil dat er voor hun gedacht word wat Netwerk topic betreft frees niet ook alle verslavde en druks gebruikers kunnen geplaatst worden in de provincie Groningen en mensen met een piersing of tattoe

wat ook kenmerken zouden zijn die wijzen op schizofrenie ook lijkt het mij goed om de ouders en vamielie leden met shizofreen in het toekomstige Groninger resevaat op the sluiten om zo verdere uitbrijding van het genen matriaal dat verandwoordelijk is uit the sluiten zo kan men door gaan met het licaaliseeren van druks zonder dat er ooit nog iemand het gebruikt of misbruikt ik zal spoedig een website op zetten waar onze ideen uit gewerkt zullen zijn Creat

• Jason

Hallo Creat,

Bedankt voor je toelichting.

Op zich ben ik wel tevreden dat jullie je hiermee bezighouden.Wat is jouw drijfveer geweest om je hiermee bezig te houden?En wie zijn " WIJ'' ?Hoeveel mensen werken er al aan mee?Heel Groningen te ontruimen?Is dit niet wat overdreven?Schizofrenen kunnen best ook IN de maatschappij functioneren,geloof me.Om alle verslaafden en schizo in één centrum te plaatsen lijkt me ook niet zo verstandig.

Je schreef :

“ook zijn wij er voor om mensen gedwongen een oplijding tot psychiater the laten volgen en ze op een normaal arbeiders loon the laten werken”.

Ik vindt dit nogal een vreemde uitspraak. Wie wordt er nou gedwongen om een psychiater te worden??Hier heb ik nog nooit van gehoord.

Vervolgens schreef je : “en ze op een normaal arbeiders loon the laten werken en dat geld ook voor de psychiaters die nu al werken want hoe anders kunnen we daatwerkelijk allemaal gelijk zijn concressen in het buiteland die ze vaak volgen zullen dan ook worden afgeschaft want dat is overbodig aangezien er maar een waarheidt kan zijn”.

Hierin kan ik me wel vinden,behalve wat erin de laatste zin staat; “aangezien er maar een waarheidt kan zijn”.

En die is???

Jason

• noix

Creat,

Ik vraag me wat af, vind jij van jezelf nu wel of niet dat je schizofrenie hebt?

En zo ja, ga jij dan ook naar Groningen verhuizen?

Of vind je dat die diagnose ten onrechte bij jou gesteld is?

En waarom houd schizofrenie je dan zo bezig, want je bent heel betrokken bij wat je schrijft.

groetjes noix

• Creat

http://www.cchr.org/uploads/video/dinnerSchaler.WMV

• Creat

He he ijndelijks ik hoop dat jullie niet zo stom zijn dat jullie dachten hij meent het

wat ik beschreef dat noemt men een dictatuur ik heb slechts ruwer gemaakt van wat de psychiatrie doet met de opmerking wie word er nu tot psychiater the worden gedwongen kun je het zelfde stellen Jason wie word er nu tot medicaatsie gedwongen en nee ik ga niet naar Groningen ik heb geen zin om mij op the overen voor de angst van de bevoking het verleden leert dat het marxsisme bijna altijt lijdt tot een dictatuur tuurlijk had hij goede punten

maar van iemand die zelf zich door zijn vrouw lied onder houden heeft makkelijk spreken dat arbijders in opstand moeten komen de uitvinder van marxsisme bedoel ik dan Groningen was slechts mijn Sibere maar ik ben blij dat er ijndelijks kretiek op komt Jason ik wau slects aangeven wat je kan krijgen als je een ander voor je laat denken dit is ook wat een psychiater meent the mogen als je zommige meningen hier goed gevolgt hebt en de media dan weet je dat er nog steets mensen zijn die menen dat mensen met schizofrenie niet in de maatschapij kunnen leven wat volgens hun niet reeel is

ieder moet zelf kunnen bepalen wat goet voor hem is ook al zit daar een prijskaartje aan

en van mij mogen psychiaters zo veel verdienen als ze willen maar dat ze vervolgens hipocriet menen the bepalen wat normaal is en wat wanen ben ik het niet mee eens want normaal bestaat alleen als ieder een gelijk is en dan ook in geld verdienen wat de verslavende betreft erger ik mij slegts dat zoms word gesucareert dat verslaving bijna altijt komt door een onderlichende psychise stoornis dit is onzin denk maar aan de opium oorlog die ooit in china was die was er niet voor niets

tot slot : Zegt de ene paredijs vogel in de dieren tuin tegen een andere paredijs vogel ik wil een dictatuur waar op de andere zegt nee daar ben ik het niet mee eens ik wil een democraatsie laten we er over stemmen : Creat