Creat ik weet ook donders goed dat elke behandeling niet het zelfde is, en ook elk ziekenhuis of inrichting niet het zelfde is.
Mijn partner heeft er in haar leventje verschillende van binnen gezien, en ik zelf heb er maar twee gezien de eerste was een hele warme instelling waar je als partner ook mee telde.
De tweede was killer zakelijker was je een nummer daar heb ik moeten knokken weet van mezelf ik was niet makkelijk maar heb het wel zover gekregen dat we er bij betrokken werden zij als patiënt stond voorop bij mij.
Heb hen er op gewezen dat het wel een mens is en geen nummmer zijn vele harde woorden gevallen, maar geen stap aan de kant gegaan, kreeg de verpleging zelfs op mijn hand, die waren het met me eens over bepaalde dingen.
Het is knokken is een gesloten systeem maar je kunt het openbreken met een stuk wilskracht en de liefde voor je partner voorop.
Weet een ding ik hang niks aan ik had het er liever niet mee te krijgen dan wel wil alleen zeggen dat je er soms niet onderuitkomt om dat een opname gewoon noodzakelijk is, had het ook liever anders gehad dat we normaal huwelijk hadden mogen hebben.
☺