Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Uw omgeving is schizo..

• Creat

Ja Arny dat is heel spijtig voor jouw maar dat doen ze nooit ze sluiter liever een persoon op perkeer dan een hele groep want dat is de makkelijkste weg en bespaart ruimte in de psychiatrie maar je moet goed begrijpen dat een verstandige arts niet slegts op jouw oordeel kan uitgaan of meerdere kijk anders krijg je net als vroeger hij is een heks een heks en hup op de brandstapel nee dan is de psychiatrie een beschaafdere op losing om mensen the vervolgen wat het laatste betreft van wat je schreef tuurlijk heb ik daar wel eens bij stil gestaan maar kijk als iemand niet jouw hulp wil wie ben jij om dat op the dringen : Creator

• Creat

wel Sytse je kent het spreekwoord vast wel de pot verwijt de ketel dat hij swart ziet

ik vind het zeer goed op jouw slaan het outomaatsies van uitgaan dat ik een zij ben bewijst deste meer dat jij niet verder kijkt dan je neus lang is heb je daar wel vaker last van dat je zomaar ergens van uit gaat als je geen vijten hebt mischien kan een psychiater je er wel mee helpen

• noix

Je hebt Nu een keus creat, en dat is waar ik op doelde, het heeft weinig zin om te zitten treuren over het verleden.

En “ik denk dus ik besta” is een pure rationalistisch standpunt, dat druist dus helemaal in tegen wat je altijd zegt, wat ik zie of meemaak is echt en geen psychose (empiristisch)

Dus NEE je bent nog lang geen filosoof, maar je mag dat wel denken hoor.

groetjes noix

• Creat

Noix laat jij het denken maar aan een ander over als je dat zo graag wilt daar voor ben je nu eenmaal een marxist en verder heeft het niks met trueren over het verleden the maken het is gewoon een leuke hobbie geworden om de psychiatrie the kijk the zetten waarmee ik ook nog iets goed doe aangezien de psychiatrie niet rationeel is groeten Creat

• noix

Nee dat vind ik ook , maar jij bent wel een rationalist als je zegt ik denk dus ik besta,

En ik ben geen marxist, heb wel sympatien voor die man, maar daar houdt het dan ook bij op.

Ik denk graag wel voor mezelf.

noix

• Creat

Je schreef in het begin van dit topic Noix :Communise zoals marx het bedoelt heeft,is mijn inziens de beste staatsvorm : een rationeel iemand ziet je dan als een marxsist of zo zal daar ieder geval van uit gaan al is het zo dat marx zelf wel eens zij ik ben zelf alles behalfe een marxsist maar dat was pas na wat hij zag hoe het zoms werd uit gevoerd en een van je latere berichten in deze topic schreef je op het ijnd van een regel :maar laten we dat maar aan de filosofen over laten waar uit ik op uitmaak dat je het denken liever aan een ander overlaat filosoferen heeft in mijn optiek alles the maken met denken ik zou zeggen denk alles nog maar eens alles overna Groeten Creat

• noix

Als je zo'n vertrouwen hebt in het denken, dan zou je je eigen psychoses niet zo serieus nemen, das namelijk een zuiver empirisch uitgangspunt, dus niks rationeel.

En ja ik denk na over de dingen in het leven, maar voel me niet zo boven alles verheven dat ik mezelf filosoof zou noemen.

noix

• Creat

Maar laren we dat maar aan de filosofen over laten .waren jouw woorden dus je vind de filosoven verheven boven je mm blij dat ik daar niet last van heb mischien heb je daarom wel een psychose laten aan praten Groeten Creat

• noix

Ik ben psychotisch geweest ja, en ik ben nu helder van geest zodat ik daarop terug kan kijken.

• Creat

Maar je kunt niet voor mij daarop terug kijken en zeggen dat ik mijn psychoze niet zo zereus nemen moet of je moet menen telepaties the zijn gnifel gnifel maar goed als jij meent dat the zijn geweest priema Noix maar ik ben dat niet geweest