Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Uw omgeving is schizo..

• noix

Je gaat niet naar Groningen,mag ik daar uit opmaken dat je jezelf niet ziet als iemand met schizofrenie?

Zie je jezelf dan ook niet als iemand met dyslexie?

Of heb je gewoon een hekel aan de hokjes cultuur en ben je eigenlijk stiekem toch ziek?

noix

• Creat

Klopt Noix ik zie mij zelf niet als iemand met schizofrenie en inderdaat heb ik ook een hekel aan hokjes cultuur ik zie me zelf wel als iemand met dyslexie maar ook dat is maar een hokje en zie het niet als een stoornis of hendicept maar meer als iets wat ik niet kan of minder kan ik denk dat veel mensen met dyslexie om het zo maar the noemen met mij eens zijn dat eerder beurocratsie en drang naar gelijk heidt meer een opstakel zijn dan het schrijfen enzovoort al kan ik het belang er niet van geheel uitsluiten : Creat

• Sytse Kees

Wat je hier nu zelf aanroerde is vaak het grote euvel met schizofrenie patiënten dat ze het zelf niet geloven of niet willen erkennen.

Zouden ze dat wel doen kon er eerder ingegrepen worden, en zou er voor partners en aanverwanten veel ellende bespaard blijven, en de patiënt misschien niet hoeven opgenomen worden.

• Creat

Kijk Sytse enzo kun je dan ieder gedwongen opsluiten en zo genaamd helpen oh ja die dingen gebeuren al mischien ben jij wel een sprekende paashaas die denkt dat hij een mens is die Sytse heet je wild het zwart wit zien omdat je kenelijk onbewust nog steets schuldig voeld voor het laten op nemen van je vrouw zau dat de reden kunnen zijn dat je steets op dit forum zit? : Creat

• Sytse Kees

Nee ik kom hier om iemand zijn ongelijk aan te tonen, die meent dat ze zonder medicatie kan.Maar uiteindelijk niet kan, want ze laat zelf zien door haar argumentatie alleen maar wartaal uitslaat, maar sommige mensen beseffen dat zelf ook wel.

• Creat

ik kijk door je heen Sytse als een helder glas water wat ik vervolgens leeg drink je bent maar een zieleg manentje die kenelijk nu ook al meent psychiater the zijn

• noix

Hoi creat.

Toch raar dat je de ene hersehziekte dyslexie wel erkent en de andere heersenziekte schizofrenie niet erkent.

Dyslexie is natuurlijk moeilijker te verbergen, en van deze kant van mijn computer kan ik niet beoordelen of er aan de andere kant iemand zit met schizofrenie.

Wat maakt jou zo strijdlustig in het geval van schizofrenie, zeker als je zegt dat je er zelf niet aan leidt?

groet noix

• Creat

Wel Noix ik herken dyslexie ook niet als een hersen ziekte al heb ik verder niet zo veel tegen het woord dyslexie weet je Noix ik heb ook geen ritme gevoel muisiek bedoel ik dan dat erken ik ook maar dan meteen maar the zeggen dat het door een hersen ziekte komt vind ik wel ver gaan waarom ik zo strijt lustig ben is omdat ik in mijn optiek onteregt gedwongen een opname heb gekregen een systeem waar mee de normale regtsysteem mee word omzijld ik heb geen last van stemmen of halucinatsies zelf al zou je dat wel hebben Noix zul je toch in mijn optiek zelf moeten uitmaken als je het als een ziekte ziet en niet de psychiater vind je dat wel dan geef je slegts aan dat je een ander boven je steld : Creat

• Sytse Kees

Er zijn velen die een andere ervaring hebben met schizofrenie Creat die iemand naast hun hebben met die ziekte en daar een stuk ervaring hebben opgedaan wat echt niet leuk is.

Geef het je te doen als iemand wel allemaal stemmen hoort en opdrachten krijgt en niet weet of ze die uitvoert omdat ze er geen weet meer van heeft.

Maar d ‘r partner ziet wat van lijdensweg deze gaat en jij beweert dat zo ’n patiënt zelf zou moeten uitmaken of ze opgenomen moet worden?

Terwijl ze helemaal van de wereld is, daarom stel ik jouw de vraag ben jij wel van deze wereld, ben je jezelf wel bewust van wat je hier neerzet.

Als deze persoon het bijltje erbij neer gegooit had en niet zijn verantwoordelijkheid op zich genomen had wat zijn partner aangaat, kan je verzekeren dan had ze er niet meer geweest. Dus wees voorzichtig met je beweringen mij kun je niet raken daar voor heb ik teveel gezien en meegemaakt in de 35 jaar dat we gehuwd zijn, er zijn nu eenmaal mensen die ziende blind zijn van hun eigen gelijk.

• Creat

Ik heb wel eens een voet ganger zien overreden zien worden door een outo net zo velen met mij omdat die gene niet oplette moet er dan een wet komen die het verplicht zo draa je buiten komt om een helm the dragen kijk Sytse ik oordeel niet verder over het besluit wat je ooit hebt moeten nemen mischien had ik het zelde gedaan maar ben wel tegen de wet die het mogelijk maakt om tegen de wil in een dwang behandeling the geven om dat die het mogelijk maakt om mensen die niet aan schizofrenie lijden op the sluiten

zo als een spreek woord luid de goeien moeten het met de slechten ontgelden dit is absuurt in mijn optiek net als zo veel mensen wil je slecht een wereld die goed voor jou uit komt dat daar andere mensen het daar voor moeten ongelden neem je voor lief vervolgens vraag je wel begrip voor het systeem wat je aanhankt dat zegt veel over jou oordeel en kijk op de wereld