Hallo wowed spijt me the moeten zeggen dat je onzin zegt hoe check je het bestaan van god of voorpat mij het bestaan van blauwe manetjes met een groot hoofd die uit de ruimte komen enzovoort vergelijke is een onbetraubare onderzoek metode vaak werkt men met procenten dat dit niet klopt is omdat bijvoorbeeld in zommige landen bijna geen schitzofrenie voorkomd wat men dan weer wijt aan genen wel tot nu toe is daar alleen aaname voor en geen wetenschappelijke bewijs voor aangezien het gen ervoor niet is aangewezen dat er voor verandwoordelijk is
al beweerd men dat het er steets zal aankomen toch durft men the zeggen dat het altijt erfelijk moet zijn en als het voorkomt in de vamielie hoe veel procent kans je loopt om het the krijgen en wie bepaalt hoe veel mensen mee moeten doen voor dat zoort onderzoeken ? (dit is nu logica)
het begrip wanen ik kan het niet wegen of meten je kan er mee eens zijn of oneens
dit zou moeten mogen in een zogenaamd vrij land en daar bij geen dwangbehandeling moeten kunnen krijgen die in mijn ogen zoms gebruikt word om
het normale rechtsysteem the omzijlen om dat men op die manier niets hoeft the bewijzen maar alleen the vinden er zijn meer mensen die zo denken als ik voor de goede orde kun ik zeggen dat ik het heb gecheckt bij voorbeeld op antipsychiatrie prikbord Groeten Creat