Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

wanen

• Edwin

dat is een hele opluchting :D

• Ruba

het was niet bedoeld als geintje over Jezus, maar als geintje over de psychiatire, over de betrekkelijkheid van wanneer iets een waan genoemd kan worden. Discussie over of je geintjes mag maken over jezus en geloof hoort denk ik op een ander forum.

proost, Jezus lustte ze ook wel

• Wowed

Edwin

Tip: lees eens een mannenblad zoals ‘Men’s Health'. Daar staan alle problemen in die mannen hebben plus oplossingen. Als je ergens bang voor ben moet je echt opzoeken hoe andere mensen dat oplossen.

Groet Wowed

• Wowed

Creat,

Ho,Ho, rustig aan joh.

Ik ben niet wat je denkt. Ik ben verre van een ruzie zoeker. Ik had niet moeten zeggen dat iemand hier een watje is. Maar dat zeg ik wel tegen mijzelf en dan ga ik er weer voor. Ik doe dat zo bij mijzelf.

Pas maar op hoor, ik zit sinds een paar maanden op Aikido. ;) geintje.

Als ik dat zo lees, zijn we een stel sodemieters met een uitgesproken mening die anderen op de kast drijven of waar ze nooit over nadenken.

Groetjes Wowed

• Wowed

Edwin,

Ik was zwaar verliefd op een bloedmooie halfbloed (nederlands/indonesisch) van en toen begon de ellende en dat is 5 jaar terug. Dan doe je rare dingen en je hersentjes slaan zwaar op hol.

Zij wilde alleen vrienden zijn. Toen heb ik haar vele mailtjes gestuurd, en dat vond ze maar niets en ze blokkeerde mijn mail. Daarna ging ik flippen. Niet richting haar natuurlijk, maar wel richting mijzelf. Ik werd ontslagen op mijn werk. Daarna heb ik nog twee banen gehad, maar kon ze geen twee maanden houden. Ik kon mijn bed niet meer uit en was totaal gedesillusioneerd en er gebeurde rare dingen in mijn hersenen, dat bleek achteraf een psychose te zijn. Toen kwam mijn oom langs en die ging naar de huisarts en voor ik het wist zat ik in een psychiatrisch ziekenhuis. Dit is een beetje wat er gebeurde.

Ik werkte in de IT, had een leaseauto (kleintje hoor, maar toch) en een eigen appartement in Den Haag.

Ik werd helemaal dol, als ik nog aan haar terugdenk gaat mijn hart 4 x zo hart kloppen. Dat had ik ook nog nooit meegemaakt.

Groetjes Wowed

• Wowed

Noix,

Dat kan ook, ja je leest wel eens wat in de bladen en ik heb het er wel eens over gehad met een vriendin. En die had het er wel over.

Elke relatie is weer uniek, denk ik. Elke persoon moet je ook even anders benaderen dan de ander.

Ik kom uit de horeca officieel, en dan maak je wel eens wat mee. Ik heb gesprekken gehad met de meest uiteenlopende mensen. Van crimineel tot de mensen die het financieel helemaal voor elkaar hebben en gerespecteerd worden door de plaatselijke samenleving.

Allerlei soorten relaties kom je tegen. Mijn tante heeft zelfmoord gepleegt door een relatie met een persoon die de algemene normen en waarden niet helemaal hanteerde.

Sommige vrouwen zijn niet kritisch genoeg bij hun partnerkeuze.

Dat zet je wel aan het denken allemaal.

Groetjes Wowed

• Creat

Oh dan is het okee krijgkunst kan inderdaat goed voor het zelf vertrauwen zijn ik zelf heb in een stoei patrij wel eens de grond geraakt door iemand die akido beheerst the meeste ik meende dat het iets is met worpen als we over het zelfde hebben en wat do kan zeker geen kwaat maar trek het je niet the veel aan als je eens neer gaat door een vrouw als die erzijn op jou sport om het zo maar even the noemen want dat gebuurt toch wel een keer

En over die uit gesproken mening je hebt mensen die alles klakkeloos aanemen die dan vervolgens dingen doen tewijl je meschien het niet zo bedoelde dat is meer voorgekomen in de geschiedenis

Al is ieder zelf verandwoordelijk voor zijn daden ook dat hoort bij do??? je ziet zoms dat mensen met de mening die je eerder neer zette dat zommige mannen vrouwen gaan haten ze zijn er van overtuigt geraakt dat het altijt zo is omdat ze ooit zijn gekwetst en daar bij vergeet men dat het anders om ook gebuurt het gebuurt elke dag meschien in deze teits geest wel meer om dat het leven ingewikkelder is geworden

en de dromen groter

Creat

• Edwin

wauw kan je zien hoe het allemaal kan lopen he.wat de liefde wel niet met je kan doen..

• Wowed

creat,

Helemaal mee eens.

wowed

• Brian

Ieder mens heeft wanen. Soms sterk soms zwak. Het besef en de kunde ermee omtegaan maakt je een rijk mens. Onze kultuur heeft deband tussen ouderen en jongeren nu vrijwel definitief doorgekapt. Media leert jou je aftezetten tegen je opvoeder, de kans dat je nog iets zinvols van hun leert, als je ze nog hebt, is dan natuurlijk vrijwel nul. Ouders, op hun beurt, durven kinderen niets meer te leren uit angst voor vrijheidsbeperkendeoverheidsorganen.Voor de ouder(s) rest nu de onmogelijketaak hun 1,2 kind tips en truukjes meetegeven hoe je menselijk met je waantjes om dient te gaan, tot de scheiding daar is en je eindelijk van dit maagzuuroprinspenddilemma verlost bent. Als je dan achttien bent blijkt slechts de psychiater oor voor je psychische groeistuipen te hebben. De wanen die hierbij gepaard gaan zijn blijk van groeiende communicatieve capaciteiten. Ja het is ook mogelijk te communiceren zonder gsm. Deze signalen die binnenkomen via je nog onontdekte orgaan kun je ook blokkeren, net zoals je je gsm niet opkunt nemen als je gebeld wordt. Hier is geen risperdal voor nodig.