Brian,
Hoe weet je dat?
Het kan wel kloppen, ik ben nu veel communicatiever dan voor de 2 psychoses. Toen klapte ik echt dicht.
Wowed
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsJe kan wel gekke signalen ontvangen, maar je moet dan niet gaan zitten denken dat je daardoor waarschijnlijk ook gek bent, dat is even een groot verschil. Veel mensen schrikken dus van hun eigen plotselinge ontstane gaven en rennen naar een psychoanalyticus. Dit is niet aan te raden. Dan bestaat er ook nog een slag mensen dat helemaal geen spirituele gaven meekrijgen of ontwikkelen. Waarschijnlijk zijn ze depressief in vakjargon.
Brian,
Zolang je niet beseft dat je hersenen dit veroorzaken, zit je in een psychose of waan.
Ga maar eens een studie doen naar hoe de hersenen in elkaar zitten.
Ik ben dan iemand die niet gelooft in spirituale zaken, wel in filosofie. Je kan jezelf sturen met woorden en daarmee zinnen. Dat ervaar ik bij mijzelf. Zo kan je een bepaalde instelling en opvattingen aanleren. Ik zit af en toe met mijn onderbewustzijn te spelen, en dan kijken hoe ik reageer. Soms duurt het wel even.
Wowed
Dan moet er dus iemand zijn die van je houdt en zegt: je zit in een waan, het komt wel weer goed, dan is er niets aan de hand. Maar helaas praat de televisie niet terug. En in isolatie sta je er dus alleen voor. Dit gebrek denkt de geneeskunst te kunnen kompenseren met een hand vol pillen. Over een aantal jaren, als je genoeg met je onderbewustzijn geexperimenteerd hebt, en weet hoe het werkt, dan kun je het gewoon geloven en vertrouwen als het iets waarneemt (ik vind dat de benaming waan of psychose nogal negatief klinkt). Dit vermogen mag je van mij best spiritualiteit noemen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?