Hallo Wowed het is inderdaat meschien wel een hendicept dyslexie iedergeval geen stoornis want dat klinkt als een kappote apperaat zo als een computter waar een voorop geset plan voor was hoe het moet werken en dat het dan niet doet waar het voor is ontworpen de natuur zelf heeft dat niet in mijn visie
boosheidt of agresie is niet meer dan natuurlijk het gaat er om wat je ermee doet
helaas word in deze hypocriete maatschapij woede uiten als iets slechts gezien
oftewel de boze ? het kwaat wat je der ook onder mocht verstaan is wat anders ik zelf ben nogal temprament gewoon vloeken moet dan ook kunnen meer maak ik mezorgen over mensen die dat opkroppen ook zijn er die gewoon doodt zijn ik heb zelf ooit voorgesteld om een boksbal of zo the laten platsen in de psychiatrie
dit vond men geen goed idee volgens hun zou het juist geweld oproepen geen wonder dat er wel eens verpleger word geslagen in mijn ogen vaker heb ik gehoort van mensen die plotseling agresief worden naar de mensen om hun heen soms komt dat er gewoon iets is gebuurt in hun leven waardoor ze zo woedend zijn ik ken dan ook iemand die daardoor in de psychiatrie heeft gezeten die heeft later zonder pillen een gewoon leven gekregen met een topbaan dus dat niemand van dat zoort psychoze geneest zo nu heel modern is gewoon niet waar of het moet nooit een psychoze geweest zijn?
zelf ben ik schizofrenie met perranoide verklaart volgens de psychiater zie ik dingen en hoor ik dingen die er niet zijn zelf vind ik het grote onzin ik zal toch zelf wel weten of ik stemmen hoor ja of niet of dingen zie die er niet zijn maar het werd afgewimpeld met geen ijgen ziekte inzicht wat in hout dat je ieder een schizofrenie kan verklaren en we weten dat overal fouten worden gemaakt en aangezien de psyciatrie op geen egte wetenschap is baseert ben ik tegen gedwongen behandeling die steets meer ook gebruikt word om de rechtbank en rechter the vervangen ik zie wel in dat je daarmee meschien bepaalde mensen niet meer zou kunnen helpen maar het kan niet anders in mijn ogen vrijheit heeft een prijs
waarom iemand verlosser wil worden zoms willen mensen dat om macht zoms om andere mensen the helpen om de wereld verder the brengen en the veranderen maar gevaarlijk is het zeker veel mensen verliesen hun in die rol en veraden dat gene waar ze ooit ingeloofden en wat betreft liefde zoeken word wel beweert dat ook Jezus later is getrauwt wie weet al ben ik zelf niet gelovig is Jezus niet gekruisigt uit afgunst
vogens mij wel en de mensen die zijn leven omringde waren niet veel beter in mijn ogen ze dronken van zijn wijn en brood toch veraade ze hem
en waren ze jaloors op een vrouw die ze een @!#$ noemde en die haar mening niet thoe deet maar hoe dan ook dat zoort verlossers hebben de wereld mede gemaakt die je elke dag om je heen ziet ooit zij iemand waar ik bij was ik snap niet waarom mensen iedialisten zijn
natuurlijk moet je ook voor je zelf zorgen maar we hebben geen keus omdat we met elkaar opgescheept zijn in een steets klijner wordende wereld die egt wel een keer naar de klothe gaat neem nu deze regering die net als de voorige niets of ietsjes geld willen stoppen in waterstof onderzoek of het toe laten van zonnebloem olie als brand stof dit draait natuurlijk om geld en belangen hee wie wil er niet veel geld maar dat neemt niet weg dat ook hun zonder vewarming komen the zitten thuis of in een wereld die radio actief is mensen die dit zoort problemen willen oplossen zijn meschien ook een zoort verlossers en een beetje gek .Groeten Creat