Beste Anneke,
Hij ziet en hoort dingen die wij niet kunnen zien. Schizofrenie bestaat en is wel te genezen. Medicijnen brengen meer schade aan. Wat medicijnen doen is onderdrukken maar niet genezen. Mensen met deze aandoening lopen erbij als zombie omdat ze door medicijnen helemaal suf, duf en weet ik veel wat allemaal. Deze mensen hebben geen energie en voelen zich futloos en sluiten zich af. De een wat meer dan de ander omdat het ligt aan de kracht van de djin. Deze dijn krijgt opdracht van de magier en voert deze uit. Je kan me mailen als je wilt dan zal ik je het telefoonnummer geven van iemand die naar je zoontje kan kijken. Schizofrenie is een vorm van Magie komt voort uit jaloezie en wat ook kan is dat het van ouder op kind over gaat. Wat je ook kan proberen is Surah el baqara downloaden en draaien kijken hoe hij erop reageert. als hij zijn oren afsluit met zijn handen of een aanval krijgt en boos wordt doordraait omdat hij het niet wil horen als het ware dan weet je hoe laat het is.Dan is hij slachttoffer van Magie.
Je zal wel denken wat klets je nou maar probeer het gewoon. Ik ben benieuwd hoe hij erop reageert.
Ik was zelf ook slachttoffer van magie kon er niet naar luisteren kreeg oorontsteking en als ik het ging lezen kreeg ik oogonsteking etc.
Hoop wat van je te horen.
Mvg Nora
kikkerlandje_7@hotmail,com
P.s ook mensen die dit bericht lezen en last hebben van schizofrenie zouden dit is moeten proberen. Blijf er naar luisteren niet te snel opgeven probeer er helemaal naar te luisteren en herhaal dit. het is een grote vers maar wel de moeite waard om het te proberen. probeer ook naar surah ayet elkursie te luisteren deze is niet zo lang is een stukje van el baqara. Dit stukje kun je ook downloaden. Als je naar dit vers wil luisteren ayet el kursie moet je het zeker een uur per dag naar luisteren dan kijken of je last krijgt van je oren. Want wat er gebeurt is dat de dijn er niet naar wil luisteren en maakt jou dan ziek zodat je ervan af ziet. Dus blijf volhouden. Misschien dat je andere klachten krijgt zoals hoofdpijn of iets dergelijks.
Gebruik hiervoor wel een koptelefoon!!